Новий UNIT.Sales мітап: «Бермудський трикутник» партнерських продажів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Новий UNIT.Sales мітап: «Бермудський трикутник» партнерських продажів

Особисті фінанси
35
Партнерський канал продажів — один із найголовніших елементів стратегічного маркетингу. Це спосіб глибше проникнути на розрізнені ринки, охопити максимум клієнтів, збільшити прибутки та частку ринку. Є й ризики: втрата контролю над процесом, відсутність лояльності партнерів. UNIT.City запросив крутих експертів із партнерських продажів у крупних бізнесах, щоб обговорити “за” та “проти”, “вузькі” місця та кращі практики.
Новий UNIT.Sales мітап: «Бермудський трикутник» партнерських продажів
Спікери:
Ірина Вовк, генеральний менеджер Dell Technologies. Ірина має 22-річний досвід в ІТ/Телеком індустрії, з них — 18 років в побудові управління каналами продажів в В2С і В2В.
Євген Лопатін, партнер та консультант Miller Heiman Group Ukraine. 20-річний досвід Євгена в В2В продажах супроводжувався постійною практикою: від польових продажів до управління бізнес-підрозділами великих компаній.
Модератор: Олександр Сербін, директор із розвитку бізнесу компанії Huawei Ukraine. Працює у сфері телекомунікацій майже 20 років. Із них 11 років на різних посадах у компанії Huawei Ukraine.
Коли: 30 липня (вівторок), 19:00-21:00
Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3
За матеріалами:
Unit.city
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас