38
Новий UNIT.Sales мітап: «Бермудський трикутник» партнерських продажів
— Особисті фінанси
Партнерський канал продажів — один із найголовніших елементів стратегічного маркетингу. Це спосіб глибше проникнути на розрізнені ринки, охопити максимум клієнтів, збільшити прибутки та частку ринку. Є й ризики: втрата контролю над процесом, відсутність лояльності партнерів. UNIT.City запросив крутих експертів із партнерських продажів у крупних бізнесах, щоб обговорити “за” та “проти”, “вузькі” місця та кращі практики.

Спікери:
Ірина Вовк, генеральний менеджер Dell Technologies. Ірина має 22-річний досвід в ІТ/Телеком індустрії, з них — 18 років в побудові управління каналами продажів в В2С і В2В.
Євген Лопатін, партнер та консультант Miller Heiman Group Ukraine. 20-річний досвід Євгена в В2В продажах супроводжувався постійною практикою: від польових продажів до управління бізнес-підрозділами великих компаній.
Ірина Вовк, генеральний менеджер Dell Technologies. Ірина має 22-річний досвід в ІТ/Телеком індустрії, з них — 18 років в побудові управління каналами продажів в В2С і В2В.
Євген Лопатін, партнер та консультант Miller Heiman Group Ukraine. 20-річний досвід Євгена в В2В продажах супроводжувався постійною практикою: від польових продажів до управління бізнес-підрозділами великих компаній.
Модератор: Олександр Сербін, директор із розвитку бізнесу компанії Huawei Ukraine. Працює у сфері телекомунікацій майже 20 років. Із них 11 років на різних посадах у компанії Huawei Ukraine.
Коли: 30 липня (вівторок), 19:00-21:00
Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3
Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3
За матеріалами: Unit.city
Поділитися новиною
Також за темою
Коли пенсіонеру не потрібно оцифровувати трудову книжку — пояснення
Скільки днів треба працювати, щоб заробити на iPhone 17 Pro у різних країнах (інфографіка)
Де великі черги на прикордонних переходах з Україною
Зарплати працівників ЖКГ зростуть на 40%
Ринок IT вакансій у 2025 році — аналітика Djinni
Як визначається розмір аліментів на дитину
