Універсал Банк змінюється, щоб йти в ногу з часом
Тренд на зменшення кількості відділень з метою інвестування в дистанційні канали обслуговування – майбутнє банківського сектора. І той хто швидше прийме ці зміни, той і залишиться у виграші.
Скільки залишилося послуг, для яких клієнтові дійсно потрібно відвідування відділень? Внесення великої суми готівки, розміщення цінностей у депозитній комірці, покупка дорогоцінних металів. Всі інші послуги можна і потрібно проводити дистанційно.
У зв’язку із стрімкою мінливістю ринку, Банком прийнято бізнес рішення оптимізувати модель роботи за рахунок виходу з невеликих населених пунктів і зміцнення мережі в Києві, Львові, Дніпрі та Харкові. “Банк побудував модель, в якій основний прибуток генерує проект monobank. Відділення залишаються у великих мегаполісах, де все ще необхідні операції з готівкою. Універсал Банк виконує нормативи НБУ, а також стабільно показує позитивний фінансовий результат. Рішення про реформування відділень засноване на новому баченні розвитку Банку, якого вимагають сучасні реалії банкінгу “, – резюмує Голова правління Універсал Банку, Старомінська Ірина.
За матеріалами: Універсал Банк
Поділитися новиною