Як банкам отримувати більше прибутку від продажу тревел-послуг? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Як банкам отримувати більше прибутку від продажу тревел-послуг?

Фондовий ринок
288
Що актуально для банків сьогодні? Безумовно, це зміцнення лояльності існуючих клієнтів та залучення нової платоспроможної авдиторії, яку можна утримати завдяки продажу тревел послуг. Ці послуги завжди цікавлять постійних та потенційних клієнтів. Це високоприбутковий сегмент клієнтів, які часто літають і подорожують. І якщо запропонувати їм тревел послуги, банк зможе побудувати лояльність з клієнтом та отримати максимальний дохід від продажу банківських послуг.
TTN Business Travel Management (TTN BTM) розробляє унікальні рішення для банків, які дозволяють продавати авіа та залізничні квитки завдяки простій інтеграції через API (application product interface) або White Label (WL).

Переваги API від TTN BTM.

Для бізнесу:
  • Отримати більше прибутку від продажу тревел послуг
  • Зміцнити лояльність існуючих клієнтів за рахунок крос-продажів банківських та небанківських послуг
  • Можливість утримати платоспроможний сегмент клієнтів
  • Можливість розпочати продажі авіа, залізничних квитків та інших тревел послуг в найкоротший термін
  • Авіаконтент від більш ніж 700 перевізників, в тому числі лоукостів
  • Система автоматичного і постійного моніторингу цін на авіаквитки, з метою надання найкращих варіантів перельотів клієнту
  • Мінімізація часу на договірну діяльність з системами бронювання та провайдерами послуг
Для бухгалтерії:
  • Оперативна бухгалтерська звітність
  • Доступ до даних про продажі
  • Зручні взаєморозрахунки
Для розробників:
  • Легка інтеграція завдяки наявності повної документації з детальними інструкціями щодо впровадження
  • АРІ для авіа, залізничних квитків та інших тревел послуг
  • Повна технічна підтримка, консультації та супровід програмістів при впровадженні рішень на веб-ресурс партнера
  • АРІ об’єднує модуль онлайн-бронювання та платіжної системи
  • Продуктивність і масштабування під будь-які потреби партнера
  • За 9 років досвіду у розробці АРІ ми зібрали набір кейсів і рекомендацій щодо впровадження
  • Професійна цілодобова служба підтримки, яка допоможе вирішити будь-які питання пасажирів і допомогти з після продажним обслуговуванням пасажирів
Як банкам отримувати більше прибутку від продажу тревел-послуг?
Максим Павлов, керівник відділу В2В продажів, TTN BTM:
«Ми розуміємо, що сьогодні банкам важливо утримати існуючих та залучити нових клієнтів. Саме тому банки постійно впроваджують інновації і максимально використовують всі діджитал-канали для обслуговування. Згідно з внутрішньою статистикою TTN BTM, ріст продажів банківських продуктів при впровадженні топових небанківських послуг, наприклад, авіаквитків, складає 28%. Ми спостерігаємо такий ріст майже у всіх наших клієнтів після інтеграції тревел-сервісів в портфоліо послуг. Тим паче, що покупка авіа та залізничних квитків завжди входила в ТОП-10 популярних платежів будь-якого банку. Ми працюємо з такими клієнтами як Приватбанк, Альфа-Банк, Ощадбанк, і завжди раді запропонувати найпередовіші та інноваційні технології для бізнесу».
З передовими рішеннями TTN BTM банки можуть створювати власні унікальні рішення і пропонувати нові послуги – авіаквитки і туристичні сервіси. А також привабити новий високоприбутковий сегмент клієнтів і отримати більше доходу як від продажу тревел-послуг, так і від довготривалої лояльності до банку.
Про TTN BTM
TTN Business Travel Management (TTN BTM) – компанія, яка займається розвитком рішень для бізнесу і напрямком бізнес-тревел. Ми – нове покоління тревел-агентств – ІТ-ТМС. Ми розробляємо ІТ-рішення для банків, маркетплейсів, туристичних компаній для ефективного продажу туристичних послуг, а також рішення для обслуговування корпоративних поїздок.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас