В Укравтодорі розповіли про технологію укочуваного бетону під час зведення доріг (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Укравтодорі розповіли про технологію укочуваного бетону під час зведення доріг (інфографіка)

Казна та Політика
1453
Глава “Укравтодору” Славомір Новак запропонував застосовувати технологію укочуваного бетону під час зведення доріг в Україні.
Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook.
“При будівництві та ремонті місцевих доріг в Європі наразі активно застосовують технологію укочуваного бетону. Ця технологія може стати основою відновлення доріг територіального значення в Україні”, – ідеться в повідомленні.
Поверхня з такого бетону – це компроміс, який поєднує переваги технології асфальтобетону (спосіб загустіння, швидкість введення в експлуатацію) та технологій звичайного цементобетону ( міцність, відсутність колійності).
Основні переваги застосування такої технології:
  • Поверхні з такого бетону можна укласти швидше, ніж із звичайного бетону.
  • Вони мають менший відсоток цементу порівняно із звичайним бетоном, не потребують арматури, що зменшує час виконання робіт та вартість інвестиції.
  • При укладанні застосовується звичайна техніка.
  • На цих поверхнях значно швидше допускається рух автомобілів. Вже після 24 годин можна відкривати рух.
  • Міцність та довговічність укочуваного бетону прирівнюється до поверхні звичайного бетону.
  • Такі поверхні мають високу морозостійкість.
“Сподіваюся, що завдяки використанню технології укочуваного бетону та додаткового фінансування в Україні за 3 роки можна буде повністю вирішити питання відновлення доріг територіального значення”, додав Новак.
В Укравтодорі розповіли про технологію укочуваного бетону під час зведення доріг (інфографіка)
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас