В Укравтодорі розповіли про технологію укочуваного бетону під час зведення доріг (інфографіка)
Глава “Укравтодору” Славомір Новак запропонував застосовувати технологію укочуваного бетону під час зведення доріг в Україні.
Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook.
“При будівництві та ремонті місцевих доріг в Європі наразі активно застосовують технологію укочуваного бетону. Ця технологія може стати основою відновлення доріг територіального значення в Україні”, – ідеться в повідомленні.
Поверхня з такого бетону – це компроміс, який поєднує переваги технології асфальтобетону (спосіб загустіння, швидкість введення в експлуатацію) та технологій звичайного цементобетону ( міцність, відсутність колійності).
Основні переваги застосування такої технології:
- Поверхні з такого бетону можна укласти швидше, ніж із звичайного бетону.
- Вони мають менший відсоток цементу порівняно із звичайним бетоном, не потребують арматури, що зменшує час виконання робіт та вартість інвестиції.
- При укладанні застосовується звичайна техніка.
- На цих поверхнях значно швидше допускається рух автомобілів. Вже після 24 годин можна відкривати рух.
- Міцність та довговічність укочуваного бетону прирівнюється до поверхні звичайного бетону.
- Такі поверхні мають високу морозостійкість.
“Сподіваюся, що завдяки використанню технології укочуваного бетону та додаткового фінансування в Україні за 3 роки можна буде повністю вирішити питання відновлення доріг територіального значення”, додав Новак.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною