Правління Таскомбанку та його Акціонер – Сергій Тігіпко – провели щоквартальну зустріч із VIP-клієнтами Банку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Правління Таскомбанку та його Акціонер – Сергій Тігіпко – провели щоквартальну зустріч із VIP-клієнтами Банку

Особисті фінанси
108
Наприкінці квітня відбулася зустріч Правління АТ «ТАСКОМБАНК» та Сергія Тігіпко з VIP-клієнтами Банку. Традиційно, подібні зустрічі відбуваються раз у квартал, щоб підбити підсумки співпраці, обговорити з клієнтами нові досягнення, актуальні новини та плани, як самого Банку, так і всієї Групи «ТАС».
У рамках зустрічі за підсумками першого кварталу 2019 року, акціонер проінформував клієнтів щодо змін у складі Правління АТ «ТАСКОМБАНК» і відрекомендував нового Голову Правління – Андрія Комаріста. Як і зазвичай, фінансист обговорив з VIP-клієнтами економічну ситуацію в країні та тенденції на банківському ринку, розповів про подальші плани розвитку Групи «ТАС» у фінансовому секторі, промисловості, вагонобудуванні, сільськогосподарському секторі й на інвестиційному ринку.
Сам Банк продовжить розвиток, інвестуючи в інновації, автоматизацію процесів та сучасні сервіси дистанційного обслуговування, про це клієнтам повідомило Правління АТ «ТАСКОМБАНК», презентуючи стратегію розвитку фінансової установи на найближчий період. Також, клієнти дізналися про поточні фінансові показники і нові досягнення Банку: I місце в рейтингу «Фінансовий Оскар» у номінаціях «Найпрофесійніший банк», «Корпоративний партнер», «Private banking»; «Валютний банк для бізнесу» – за версією «Фінансового клубу»; ТОП-3 у рейтингу надійності банківських депозитів за версією «Стандарт-Рейтингу» та інші. Приємною новиною для клієнтів Private Banking стало об’єднання дитячих клубів «ТАС-Юніор» і «Клуб успішних дітей» від АТ «ТАСКОМБАНК» та СК «ТАС».
За традицією, що склалася діючі VIP-клієнти Банку мали можливість особисто поспілкуватися з керівництвом Банку, дізнатися більше про нинішню ситуацію на ринку, а також познайомитися та поспілкуватися один з одним, зав’язати нові контакти для можливого подальшого партнерства. Для потенційних клієнтів – це можливість познайомитися із самим Банком та обговорити перспективи для подальшої співпраці.
Неформальний характер зустрічі, є важливою складовою в роботі АТ «ТАСКОМБАНК» з VIP-клієнтами, адже завдяки такому спілкуванню Банк може більше дізнатися про потреби клієнтів та отримати зворотній зв’язок щодо якості своїх послуг.
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас