6858
Starbucks заробив на ляпі у "Грі престолів" понад $2 мільярди
— Фондовий ринок
Американська компанія Starbucks за кілька днів, імовірно, отримала близько $2,3 мільярда через конфуз із пластиковою чашкою в останньому епізоді серіалу “Гри престолів”.
Про це повідомляє CNBC.
“Starbucks заробив близько $2,3 млрд на рекламі за останні кілька днів після того як в епізоді “Гри престолів” була помічена сучасна чашка (кави – ред.), і яка, як виявилося, навіть не належить Starbucks”, – йдеться у повідомленні.
Як повідомляє CNBC, у неділю в черговому епізоді серіалу “Гри престолів” в кадрі з’явилася одноразова чашка для кави з логотипом, нібито схожим на Starbucks. Глядачі почали поширювати в соцмережах кадри з кіноляпом.
Згодом з’ясувалося, що чашку на знімальний майданчик принесла одна з акторок, і це не було рекламою – знімальна група просто прогледіла чужорідний елемент. Епізод з чашкою швидко виправили, проте кадри встигли широко розійтися як у соцмережах, та і в ЗМІ.
Гендиректор з маркетингу компанії Hollywood Branded Стейсі Джоунс вважає, що Starbucks могла заробити близько $2,3 млрд. До цього вона додала, що вважає цей казус можливістю для компанії, що трапляється раз на життя.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Успішна приватизація: переможець аукціону сплатив 608,1 млн грн за 100% акцій «Вінницяпобутхім»
ТОП-6 найтонших смартфонів на Android (фото)
«Ковальська» вдруге програла у Верховному суді проти АМКУ
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»
Вперше за 5 років Маск купив акції Tesla