Тарифи на 4 тижні у мобільних операторів в АМКУ визнали неправомірними


Тарифи на 4 тижні у мобільних операторів в АМКУ визнали неправомірними

Розрахунковий період у 4 тижні, що торік був встановлений мобільними операторами у своїх тарифних планах, суперечить логіці законодавства – заявила Уповноважений Антимонопольного комітету України (АМКУ) Марія Процишен на своїй сторінці у Facebook.

“Щодо справ, відкритих за статтею 1 ЗУ “Про захист від недобросовісної конкуренції”. Моя позиція залишилась незмінною. Я маю абсолютно глибоке переконання, що споживачу для того, щоб мати можливість порівняти ціни і прийняти рішення про більш вигідний для нього тарифний план, потрібно мати єдиний розрахунковий період – місяць. Так само як вартість за голосову телефонію встановлюється за хвилину (навіть якщо тарифікується посекундно). На цьому і базуються позиції законодавства, яким встановлений розрахунковий період – місяць”, – наголосила Процишен.

Читайте також: Як мобільні оператори наживаються на українцях

Уповноважений АМКУ зазначила, що в рамках місячного розрахункового періоду оператор за потреби може змінювати тарифи, наповненість тарифного плану – перелік (пакет) послуг, строк їх дії. Але не розрахунковий період.

Операторам будуть надіслані обов’язкові до виконання рекомендації з чітким строком на повернення розрахунку за місяць.

Довідка Finance.ua:

  • З серпня 2018 року мобільні оператори “Київстар”, “Vodafone Україна” і lifecell встановили розрахунок не за місяць користування послугою, а за 4 тижні.
  • У листопаді 2018 року Антимонопольний комітет відкрив справу проти вищезгаданих операторів за 28-денний тариф.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування