Apple витрачає сотні мільйонів доларів на свою нову ігрову службу
Наприкінці березня Apple представила передплатну ігрову службу Arcade.
Ідея споріднює сервіс з Xbox Game Pass від Microsoft: за фіксовану щомісячну плату передплатники (власники пристроїв Apple) отримують необмежений доступ до висококласних за мобільними мірками ігор, що працюють як під iOS і Apple TV, так і під macOS.
Як повідомляє Financial Times, Apple витрачає сотні мільйонів доларів — за оцінками, вже більш ніж $500 млн, — щоб проекти, які її її цікавлять, з’явилися в Arcade.
Компанія витрачає по кілька мільйонів на окрему гру і пропонує додаткові бонуси, якщо розробники готові зробити свої проекти тимчасовим ексклюзивом її платформ. Іншими словами, гра не повинна з’являтися якийсь час ні на Android, ні на ігрових консолях, ні на Windows.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною