Стало відомо, скільки українці втрачають на невідомих послугах мобільних операторів
Офіс ефективного регулювання (BRDO) напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити проблему втрати грошей абонентами мобільного зв’язку через контент-послуги, які вони не замовляли.
Про це повідомляє прес-служба BRDO у Facebook.
Читайте також: Смартфони є у 55% українців, серед молоді – 92%
За словами експертів, гроші з мобільного рахунку можуть зникати саме через контент-послуги – мелодії, гороскопи, анекдоти.
Обсяги продажів таких послуг зростають з кожним роком. Сукупний дохід від них у 2017 році перевищив 1 млрд грн.
Збитки споживачів. Як ідеться у повідомленні, визначити, яка частина оплачених контент-послуг насправді не замовлялася споживачами, доволі складно. Однак, навіть якщо припустити, що таких 10%, то збитки споживачів складають не менше 100 млн грн на рік.
Як реагує на проблему НКРЗІ. Регулятор у своєму звіті за 2018 рік вказує, що підключення операторами контент-послуг без згоди абонентів було однією з двох основних проблем мобільного зв’язку у 2018 році. Другою відзначають відсутність тарифних планів без інтернету.
Кількість скарг абонентів. Про зростання масштабу проблеми свідчить і динаміка відповідних скарг абонентів: порівняно з 2016 роком, їх кількість у 2018-му зросла у 5 разів.
“IT cектор BRDO вже напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити цю проблему”, – додали в прес-службі.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною