Стало відомо, скільки українці втрачають на невідомих послугах мобільних операторів


Стало відомо, скільки українці втрачають на невідомих послугах мобільних операторів

Офіс ефективного регулювання (BRDO) напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити проблему втрати грошей абонентами мобільного зв’язку через контент-послуги, які вони не замовляли.

Про це повідомляє прес-служба BRDO у Facebook.

Читайте також: Смартфони є у 55% українців, серед молоді – 92%

За словами експертів, гроші з мобільного рахунку можуть зникати саме через контент-послуги – мелодії, гороскопи, анекдоти.

Обсяги продажів таких послуг зростають з кожним роком. Сукупний дохід від них у 2017 році перевищив 1 млрд грн.

Збитки споживачів. Як ідеться у повідомленні, визначити, яка частина оплачених контент-послуг насправді не замовлялася споживачами, доволі складно. Однак, навіть якщо припустити, що таких 10%, то збитки споживачів складають не менше 100 млн грн на рік.

Як реагує на проблему НКРЗІ. Регулятор у своєму звіті за 2018 рік вказує, що підключення операторами контент-послуг без згоди абонентів було однією з двох основних проблем мобільного зв’язку у 2018 році. Другою відзначають відсутність тарифних планів без інтернету.

Кількість скарг абонентів. Про зростання масштабу проблеми свідчить і динаміка відповідних скарг абонентів: порівняно з 2016 роком, їх кількість у 2018-му зросла у 5 разів.

“IT cектор BRDO вже напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити цю проблему”, – додали в прес-службі.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:НКРЗІ
В Контексті Finance.ua
Опитування