Panasonic тестує систему платежів на базі розпізнавання облич


Panasonic тестує систему платежів на базі розпізнавання облич

Компанія Panasonic в партнерстві з японською мережею магазинів FamilyMart запустила пілотний проект з тестування технології біометричних безконтактних платежів на основі розпізнавання облич.

Магазин, де проводиться випробування нової технології, розташований поруч з заводом Panasonic в Йокогамі, місті на півдні від Токіо, і управляється безпосередньо виробником електроніки за договором франшизи з FamilyMart. Наразі нова система платежів доступна тільки для співробітників Panasonic, яким для цього необхідно пройти процедуру реєстрації, що включає в себе сканування обличчя і додавання інформації про банківську картку.

Технологія реалізована із застосуванням розробок Panasonic в сфері аналізу зображень і за допомогою спеціального терміналу з набором камер для сканування покупця. Додатково в рамках співпраці FamilyMart і Panasonic була розроблена автоматизована система обліку і повідомлення про наявність товарів на складі. Президент FamilyMart Такасі Савада високо оцінив нововведення і сподівається, що незабаром ці технології вдастьсяе впровадити у всіх магазинах мережі.

Проте, майбутнє біометричних платежів поки що викликає певні сумніви. Так, наприклад, опитування, проведене компанією Oracle, показало, що значне число споживачів ставляться насторожено до того, щоб торговельні мережі отримували їхні біометричні дані. І, мабуть, це є головною причиною, чому на розвинених ринках великі торгові мережі поки не роблять ніяких кроків у цьому напрямку, в той час як на ринках, що розвиваються, інтерес до нових технологій повсякчас зростає і їхнє майбутнє оцінюється досить оптимістично.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування