Олег Поляк: "Клієнтам private-сегменту важлива комплексність при роботі з банком" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Олег Поляк: "Клієнтам private-сегменту важлива комплексність при роботі з банком"

Особисті фінанси
51
БІЗНЕС зустрівся із заступником голови правління ТАСКОМБАНКУ Олегом Поляком, щоб дізнатися, як зараз розвивається private banking в Україні та які виклики долають банкіри у цьому сегменті.
— Чи продовжує ТАСКОМБАНК розвивати послуги VIP-банкінгу?
— Звичайно, минулого року ми активно розвивалися: значно збільшили присутність у регіонах, запровадили нові продукти й сервіси, показали приріст кількості преміальних карток. Але наш найцінніший ресурс — це довіра клієнтів. За 2018 рік ТАСКОМБАНК «приріс» більше ніж на 1 млрд грн пасивів саме в цьому сегменті та значно збільшив кількість клієнтів. Це свідчить про довіру наших вкладників та підтверджує, що ми розвиваємось у правильному напрямку.
— Які особливості відрізняють вас від інших банків, що надають послуги private banking?
— У всіх банків зараз є преміальні продукти, елітні картки, VIP-відділення, персональні менеджери та закриті клуби. Але жоден не поєднує обслуговування фізичної особи з юридичною. ТАСКОМБАНК — єдиний, хто обслуговує особисті та бізнесові потреби клієнта в одного менеджера в одному відділенні. Ми заклали власну ідеологію обслуговування клієнтів private banking, адже впевнені, що найціннішим для наших клієнтів є партнерство, обслуговування бізнесу та сімейного капіталу. Крім класичного набору преміальних послуг ми пропонуємо також інструменти для розвитку бізнесу клієнта.
— Які послуги найбільше цікавлять VIP-клієнтів?
— Минулого року найбільший інтерес викликала е-ліцензія. Наші клієнти також активно користувалися цим продуктом. Водночас, обслуговуючи бізнес-інтереси VIP-клієнтів, ми побачили їх потребу інвестувати у власний бізнес шляхом роботи з нами як з партнерами. Найпопулярнішими є запити щодо отримання кредитів та фінансування власних проектів. Мало клієнтів, які обирають лише преміальні картки та депозити. Основна потреба — розвинути свій бізнес та інвестувати в Україну. Ми допомагаємо це робити і бачимо в цьому перспективу.
— Яким є зараз грошовий поріг для віднесення клієнта до категорії VIP? Чи застосовуються інші критерії?
— Критерії не змінилися. І це не лише розміщення депозиту на суму понад 100 тис. дол. або придбання картки. Власники бізнесу з річним обігом 100 млн грн і вище автоматично стають нашими клієнтами.
— Скільки VIP-відділень зараз має ТАСКОМБАНК?
— Зараз маємо шість відділень закритого типу — три в Києві, а ще у Львові, Дніпрі й Одесі. Також є чотири VIP-центри на території універсальних відділень у Полтаві, Харкові, Тернополі, Кропивницькому. До кінця цього року плануємо відкрити ще до п’яти VIP-центрів у великих містах.
— Якими Ви вбачаєте виклики для private banking у 2019-2020 роках?
— Насамперед це підтримка високої якості обслуговування. Для цього ми аналізуємо потреби клієнта і пропонуємо йому те, що реально необхідно, а не те, що хочемо продати, — клієнтам VIP-сегменту неможливо щось нав’язати. Також потрібні представництва в регіонах та технологічний інтернет-банкінг. Третім викликом, на мою думку, стане реалізація можливості купівлі за гривню акцій великих компаній світу.
— Як Ви навчаєте персонал для VIP-банкінгу?
— В нас унікальні кар’єрні можливості — можна зайти на рівні адміністратора без досвіду і за рік стати персональним менеджером, згодом вирости до керівних позицій.
На рівні менеджера ми пропонуємо навчання шляхом реальної роботи з клієнтом. Фахівці головного офісу підключаються і супроводжують угоди разом з менеджером. Звичайно, виростити фахівця з таким багатим досвідом та пристрастю до роботи складно, і завжди є ризик, що він піде. Але саме такий підхід дає можливість створити атмосферу, в якій клієнт може вирішити всі свої питання, контактуючи лише зі своїм фінансовим менеджером. І наші клієнти це цінують.
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас