0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Омелян заявив про початок ери бетонних доріг в Україні


Омелян заявив про початок ери бетонних доріг в Україні

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про початок ери бетонних доріг в Україні.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури з посиланням на виступ міністра під час інспекції ходу робіт на транспортній розв’язці в районі села Бутенки Кобеляцького району Полтавської області.

“Це частина стратегічного чотирисмугового автобану Київ-Дніпро, який ми здамо до кінця 2021 року. В Полтавській області цей автобан будується в бетоні, з гарантією у 28 років, а за належного утримання він прослужить не менше 50 років. Миколаїв – Кропивницький, об’їзна Житомира – починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються за найсучаснішими технологіями”, – сказав Омелян.

За словами Омеляна, на реалізацію проекту впродовж останніх двох років спрямовано рекордний обсяг коштів: у 2017 році – 252 млн грн, у 2018 році – 1 млрд 41 млн 955 тис. грн, у 2019 році планується профінансувати 800 млн грн.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка – одна з найжвавіших в області. Щодоби нею курсують до 15 тис. транспортних засобів. Побудована була у 60-х роках минулого століття. За цей час жодного разу масштабно не ремонтувалася. Більшість трафіка на цій дорозі – це великогабаритні автомобілі. Наявне покриття не витримує їхньої ваги. Відтак було прийняте рішення про повну реконструкції автодороги, шляхом будівництва сучасної цементобетонної дороги.

У прес-службі деталізують, що товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим та стабілізованим грунтом – майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) – 26 см. На повздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладають армувальні елементи – закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам зсуватися після нарізки швів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування