0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Скільки грошей торік повернули українцям за неякісні товари та послуги


Скільки грошей торік повернули українцям за неякісні товари та послуги

Держпродспоживслужба у 2018 році розглянула 21 тисячу звернень громадян стосовно якості придбаних ними товарів і послуг.

45% звернень громадян були щодо якості непродовольчих товарів, близько 40% – якості робіт та послуг, серед них найчастіше – житлово-комунальних (29%), повідомили у прес-службі відомства.

Читайте також: Підроблені чеки і товари: українцям пояснили, як з цим боротися

“За результатами розгляду у 41,5% вимоги задоволені. Споживачам повернуто близько 7 мільйонів гривень за неякісні товари”, – заявив спеціаліст Департаменту захисту споживачів Олег Кобельков.

За його словами, наявною є тенденція до зростання кількості скарг щодо товарів, придбаних в інтернет-магазинах. У 2016 році такі звернення становили 3,2% від загальної кількості, у 2017 – 4,5%, у 2018 – 6,3%.

Заступник голови правління Союзу споживачів України Олег Цільвік вважає, що чинне законодавство про захист прав споживачів доволі декларативне і не забезпечує реального захисту прав споживачів, особливо після впровадження обмежень на перевірки бізнесу. Найскладніше українцям захистити свої права, коли товари або послуги придбані у компанії, яка працює в тіні, в Інтернет-магазинах чи мережах, які широко використовують ФОПів замість найму працівників.

Більшість компаній досі ігнорують вимогу про продаж техніки виключно за фіскальними чеками.

В рамках впровадження в Україні європейських підходів до захисту прав споживачів, планують запровадити механізм досудового вирішення спорів між споживачем та бізнесом. Це передбачає просту процедуру звернення для захисту своїх прав, безоплатно або з мінімальною оплатою. Строки розгляду таких заяв – до 90 днів. Споживач, у якого є претензії до товару, може звернутися спершу до продавця, а якщо питання не вирішилося – до відповідних органів.

Також у Мінекономрозвитку спільно з Офісом європейської і євроатлантичної інтеграції, європейськими партнерами, бізнесом та громадськістю розробляють спеціальний мобільний додаток з порадами для споживачів щодо критеріїв вибору продукції та звернення до державних органів, якщо виникла проблема.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування