В УЗ розповіли, скільки дефектних колій і мостів очікують ремонту (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В УЗ розповіли, скільки дефектних колій і мостів очікують ремонту (інфографіка)

Фондовий ринок
331
Довжина залізничного полотна, яке залишається без належного технічного обслуговування колій, щорічно зростає.
Про це пише медіацентр “Укрзалізниці” Магістраль.
Залізнична інфраструктура України через брак коштів поступово втрачає свою потужність, зазначається в матеріалі.
За даними Департаменту колії та споруд компанії станом на 1 січня поточного року розгорнута довжина головних колій становить понад 27 тис. км.
На початок нинішнього року протяжність колій з простроченими термінами реконструкції склала 2431,9 км. Посиленого капітального ремонту очікують 1255,3 км шляхів, а капітального – 4735,5 км.
Тим часом на залізниці експлуатувалося майже 122 тис. дефектних рейок і понад 25 тис. місць тимчасового відновлення рейкових батогів безстикової колії.
В УЗ розповіли, скільки дефектних колій і мостів очікують ремонту (інфографіка)
Через хронічне недофінансування ремонтних робіт і реконструкції погіршується технічний стан не тільки колій, а й штучних споруд. Зараз компанія експлуатує 17,5 тис. таких об’єктів, серед яких майже 7 тис. мостів, 90 шляхопроводів, 251 пішохідний міст тощо.
Водночас різні дефекти мають понад 2,5 тис. споруд (14,3% від загальної кількості). Ще гірша ситуація з залізничними мостами: 1431 з них має несправності, це 20,5% від загальної кількості.
Причиною складного технічного стану штучних споруд часто є їх похилий вік. На початок нинішнього року 34,6% прогонових споруд мостів експлуатуються від 50 до 100 років. А 15% споруд “працюють” вже більше 100 років.
Дефекти інженерних споруд, а також незадовільний стан колії, стають причиною встановлення попереджень про обмеження швидкості руху поїздів. Сьогодні діє 102 такі попередження.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас