З'ясувалося, які компанії найбільше піклуються про клієнтів після продажу машин (інфографіка)
Компанія Porsche зайняла перше місце серед люксових брендів за ступенем задоволеності клієнтів обслуговуванням дилерів в 2019 році. Серед постачальників авто масового ринку лідирує Buick.
Про це свідчить останнє дослідження індексу обслуговування клієнтів від агентства JD Power.
Так, Porsche набрала 893 бали по 1000-бальною шкалою, обігнавши Infiniti, яка вперше в 2018-му очолила рейтинг.
Друге місце з рахунком 881 посів Lexus, а третє – Cadillac. Американський бренд поступився всього один бал люксовому японському підрозділу і набрав 880 очок. Водночас Infiniti відкотився аж на четверте місце і набрав 878 одиниць. П’яте місце – Mercedes-Benz (870).
Шосте місце займає Acura з показником 866 балів, а сьоме – Lincoln з показником в 865.
Всі вищевказані марки надають найкращий сервіс на авторинку. Решта мають показник нижче середнього, який становить 862 бали.
Далі послідовно йдуть бренди Audi, BMW, Volvo, Jaguar і Land Rover.
Серед брендів масового ринку Buick посів перше місце, набравши 857 балів. Друге місце відхопила Mini (853). Mitsubishi піднялася вище середнього показника по обслуговуванню на авторинку і отримала 846 очок, посівши третє місце. Потім йде Chevrolet (845) на четвертому і GMC і Toyota ділять п’яте місце з показником в 840 балів.
Далі – ще три бренди, які надають сервіс за рівнем вище середнього: Nissan (832), Volkswagen (831) і Subaru (829). До слова, середній показник серед компаній, які надають автомобілі масового ринку, – 827.
Повний рейтинг компаній за рівнем сервісу:
За матеріалами: ТСН
Поділитися новиною