З'ясувалося, які компанії найбільше піклуються про клієнтів після продажу машин (інфографіка)


З'ясувалося, які компанії найбільше піклуються про клієнтів після продажу машин (інфографіка)

Компанія Porsche зайняла перше місце серед люксових брендів за ступенем задоволеності клієнтів обслуговуванням дилерів в 2019 році. Серед постачальників авто масового ринку лідирує Buick.

Про це свідчить останнє дослідження індексу обслуговування клієнтів від агентства JD Power.

Так, Porsche набрала 893 бали по 1000-бальною шкалою, обігнавши Infiniti, яка вперше в 2018-му очолила рейтинг.

Друге місце з рахунком 881 посів Lexus, а третє – Cadillac. Американський бренд поступився всього один бал люксовому японському підрозділу і набрав 880 очок. Водночас Infiniti відкотився аж на четверте місце і набрав 878 одиниць. П’яте місце – Mercedes-Benz (870).

Шосте місце займає Acura з показником 866 балів, а сьоме – Lincoln з показником в 865.

Всі вищевказані марки надають найкращий сервіс на авторинку. Решта мають показник нижче середнього, який становить 862 бали.

Далі послідовно йдуть бренди Audi, BMW, Volvo, Jaguar і Land Rover.

Серед брендів масового ринку Buick посів перше місце, набравши 857 балів. Друге місце відхопила Mini (853). Mitsubishi піднялася вище середнього показника по обслуговуванню на авторинку і отримала 846 очок, посівши третє місце. Потім йде Chevrolet (845) на четвертому і GMC і Toyota ділять п’яте місце з показником в 840 балів.

Далі – ще три бренди, які надають сервіс за рівнем вище середнього: Nissan (832), Volkswagen (831) і Subaru (829). До слова, середній показник серед компаній, які надають автомобілі масового ринку, – 827.

Повний рейтинг компаній за рівнем сервісу:

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

В Контексті Finance.ua
Опитування