Розвиток cashless в Україні: торговий еквайринг і безконтактні платежі від "Таскомбанку"


Сьогодні Україна займає одну з провідних позицій за темпами розвитку безготівкових платежів. Їх популярність зростає з кожним роком у геометричній прогресії: за даними НБУ, за 9 місяців 2018 року 77,9% операцій з використанням банківських карток були безготівковими. У грошовому еквіваленті на безготівкові розрахунки припало 44,3%. За перші три квартали 2018 року цей показник збільшився більш ніж на 8 процентних пунктів.

Насамперед цьому сприяє розвиток сучасних технологій. Основними тенденціями на українському ринку платежів, які продовжаться і в 2019 році, залишаються використання цифрових гаманців MasterPass, Google Pay, VisaCheckOut, безконтактні платежі за допомогою смартфонів, розвиток QR-кодів і чат-ботів.

Розвиток cashless-проектів також сприяє популяризації безготівкових платежів. У 2018 році «ТАСКОМБАНК» взяв участь відразу в кількох таких проектах: Atlas Weekend, «Кураж Базар», фестиваль Brave Factory і Одеський міжнародний кінофестиваль, для якого банк випустив фестивальну картку OIFF 2018. Вона не тільки полюбилася гостям фестивалю, а й увійшла до топ-3 рейтингу найкращих фестивальних карток минулого року.

«ТАСКОМБАНК» одним з перших надав своїм клієнтам доступ до технології електронних гаманців MasterPass від MasterCard, що у зв’язці з технологією платіжного рішення Mastercard QR дозволило розширити канали прийому безконтактних платежів.

Успішними кейсами «ТАСКОМБАНК» з використанням технології MasterPass для безконтактної оплати стали:

  • сервіс ОККО Pay (мобільний додаток FISHKA), за допомогою якого клієнт може провести оплату на заправках мережі OKKO, навіть не виходячи з машини;
  • сервіс з оплати залізничних квитків на сайті booking.uz.gov.ua;
  • система переказів з картки на картку через сервіс Karton.ua;
  • додаток KyivParkingApp з оплати паркування в Києві;
  • сервіс онлайн-оплати на сайтах «Нова Пошта» і Kyivstar.

Разом з гаманцевими рішеннями, які за своєю суттю є рішенням для власників карток, розвивається й інфраструктура для безконтактних платежів. За даними НБУ, за 9 місяців 2018 року кількість торговельних терміналів, за допомогою яких громадяни розраховуються картками в роздробі, збільшилася на 12% — до 282,1 тис.

Торговий і інтернет-еквайринг вже давно стали інструментами must have для підприємців. Приймаючи в оплату платіжні картки, продавці не тільки надають своїм клієнтам зручний спосіб розрахунку, але й отримують низку переваг. Наприклад, збільшення конверсії — зростання обсягу продажів може досягати 30%, а також економія за рахунок автоматизації процесів та інкасації готівки. До того ж, підключивши інтернет-еквайринг, можна істотно розширити географію продажів.

Сьогодні торговий еквайринг доступний кожному рітейлеру, незалежно від виду бізнесу. У “ТАСКОМБАНКУ” понад 1,4 тис. активних терміналів, і банк продовжує підключати нових клієнтів. Процедура підключення продавця дуже проста: необхідно зібрати пакет документів юридичної особи, пройти ідентифікацію клієнта та укласти договір еквайрінгу. Вартість обслуговування становить 2% від обороту підприємства плюс фіксована плата в розмірі 300 грн.

Крім цього, «ТАСКОМБАНК» запропонував своїм клієнтам особливий сервіс онлайн-оплати — PAYTAS. Це платіжна платформа для забезпечення сервісу інтернет-еквайрингу: обробки онлайн-платежів на сайтах, в мобільних додатках і пристроях різних типів, підключених до інтернету. Підключитися до платіжної системи PAYTAS можна безкоштовно. Разом з доступом в особистий кабінет клієнт отримує широкі можливості управління транзакціями, велику кількість аналітики, формування звітності і можливість налаштувати свій магазин під будь-які потреби.

Валерій Даниленко, заступник голови правління АТ «ТАСКОМБАНК»:

ТАСКОМБАНК створив платіжний чат-бот, який незабаром може стати хорошою альтернативою POS-терміналам. Насамперед цей продукт спрямований на дрібну торгівлю, а також може успішно використовуватися мережами терміналів самообслуговування для безконтактної оплати. Продавцеві досить зареєструватися в платіжному чат-боті і отримати доступ до можливості прийому платежів. При продажу товару або послуги продавець за допомогою бота генерує QR-код, який покупець може відсканувати, використавши будь-який додаток, що працює з MasterPass і вміє зчитувати QR-код. Потім покупець обирає картку в своєму цифровому гаманці і здійснює оплату. Продавець у своєму боті бачить успішну оплату і віддає товар”.

Джерело: ain.ua

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua