В Укрзалізниці розповіли, куди звертатись, коли забуваєш речі у поїзді
По свої забуті в поїзді чи загублені на шляху прямування речі пасажири можуть звернутися на кінцеву станцію прибуття.
Про це повідомляє прес-служба “Укрзалізниці”.
Читайте також: В Укрзалізниці анонсують підвищення цін на квитки
Зберігаються речі там не більше 30 днів, тому за цей час треба встигнути повернути свою забуту річ.
Що робити у випадку, коли забув речі у вагоні потяга:
- Звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати письмову заяву.
- У заяві вказати номер вагона та місце, які займав пасажир, описати забуті речі й зазначити найближчу станцію, на яку пасажир бажає їх перевезти.
Якщо речі були загублені та знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу.
При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.
Залізничники, які виявляють у поїздах, на станціях і вокзалах забуті чи загублені речі, складають акт з детальним описом загального вигляду знайдених речей та обставин, за яких їх було виявлено.
Щоб забрати вилучені речі з бюро знахідок станції Київ-Пасажирський, пасажир повинен у заяві зробити опис речей. Якщо речі зберігалися в автоматичних камерах схову, необхідно вказати номер комірки й шифр, або надати жетон, чи за наявності розрахунковий чек.
Якщо речі забуті в будь-якому залі очікування вокзалу станції Київ-Пасажирський, зняті з поїзда або ж знайдені на вокзалі, то оплата за зберігання проводиться в касі стаціонарної камери схову з розрахунком як за речі, вилучені зі стаціонарної камери схову, за кожну добу зберігання.
Контактний центр за номером 0 800 50 31 11.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною