Чат-боти допоможуть економити банкам $200 млн на рік


Чат-боти допоможуть економити банкам $200 млн на рік

За допомогою чат-ботів світовим банкам вдасться заощадити до 2023 року $7,3 млрд. У 2019 році цей показник досягне $209 млн. Як вдалося встановити аналітикам, в 2023 році чат-боти допоможуть банкам заощадити 862 млн годин, що еквівалентно майже півмільйона років роботи.

Про це йдеться в новому дослідженні компанії Juniper Research.

Згідно зі звітом «Штучний інтелект у сфері FinTech», чат-боти можуть знизити надмірні експлуатаційні витрати у фінансових послугах, розв’язуючи проблеми клієнтів автоматизованим чином. Це допоможе досягти майже 3% рівня успішно вирішених питань у банківській сфері без участі людини протягом 2019-2023 року.

Інтеграція чат-ботів у додатки для мобільного банкінгу стане домінуючим каналом спілкування між клієнтом і банком, на який припадуть 79% успішних взаємодій в 2023 році.

Переважання такої тенденції зумовлене такими причинами:

  • По-перше, це збільшення популярності мобільних додатків для здійснення банківських операцій.
  • По-друге, високі показники роботи банківських чат-ботів. Використовуючи такі віртуальні сервіси, великі банки зможуть краще конкурувати з фінустановами, які відносять до категорії «challenger banks».

При цьому дослідження показало, що штучний інтелект, включаючи чат-ботів, надасть і доволі деструктивний вплив на процеси врегулювання претензій у страховій сфері.

Чат-бот увійшов у мейнстрім кілька років тому. Зараз вони будуть ефективними, якщо знайдуть баланс між роботом і людиною. Енні Метью, директор з маркетингу аудиторій в Microsoft, сказала: “Клієнти не просто розмовляють з ботом, бот повинен відчувати настрій і відповідати відповідно. А клієнтська служба, яка обробляла 50 клієнтів на день, тепер зможе допомогти 500”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування