Розподіл е/е: деяких споживачів помилково вносять в списки "останньої надії" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розподіл е/е: деяких споживачів помилково вносять в списки "останньої надії"

Енергетика
948
Споживачі електроенергії, що виявили себе в списках тих, хто перейшов до постачальника “останньої надії” (ПОН), але мають при цьому договір з іншим контрагентом, повинні його повідомити про невідповідність, щоб той повідомив оператора системи розподілу (ОСР).
Про це повідомило на своєму сайті держпідприємство (ДП) “Укрінтеренерго”, що є постачальником “останньої надії”, зазначаючи, що списки споживачів йому передають саме оператори системи розподілу (ОСР, колишні обленерго).
“Укрінтеренерго” повідомила про численні звернення від споживачів з проханням виключити їх зі списків клієнтів ПОН. Списки опубліковані на сайті “Укрінтеренерго” за кожним ОСР.
ДП” Укрінтеренерго” 31 січня також внесло зміни в комерційну пропозицію, змінивши умови оплати. Зокрема, тепер визначено, що споживач вносить 100% оплату прогнозованого місячного обсягу е/е не за 5 днів до початку місяця, а протягом 5 днів з моменту отримання рахунку. Остаточний розрахунок буде здійснено не пізніше 14 числа місяця, наступного за розрахунковим, після отримання остаточних даних.
Прогнозовані обсяги спожитої е/е визначаються, виходячи з даних, наданих “Укрінтеренерго” операторами системи розподілу.
Постачальник “останньої надії” прописав у комерційній пропозиції покрокову процедуру обміну актами купівлі-продажу.
“Укрінтеренерго” також нагадало про більш високі, ніж у інших постачальників (вище на 25-20%), ціни на свої послуги і підкреслило, що споживачі мають повне право приєднатися до умов публічного договору на постачання е/е шляхом надання постачальнику заяви-приєднання (закріплено абзацом 2 пункту 1.2.15 Правил роздрібного ринку е/е).
Договір на поставку е/е з ПОН вважається укладеним з моменту фактичної поставки е/е споживачеві, який не зміг укласти договір з жодним іншим постачальником.
Як повідомлялося, “Укрінтеренерго” в кінці 2018 року опублікувало комерційну пропозицію до договору на постачання. У ньому містилася вимога 100%-ої передоплати, яка повинна бути внесена за п’ять банківських днів до початку розрахункового періоду. НКРЕКП заявила, що вимога передоплати від споживачів за електроенергію не відповідає нормативно-правовій базі, ухваленій регулятором для переходу з 1 січня 2019 року до нового роздрібного ринку е/е.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас