Японський роботизований готель "звільнив" половину механічних співробітників за непрацездатність — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Японський роботизований готель "звільнив" половину механічних співробітників за непрацездатність

Технології&Авто
1012
Японський готель Henn-na Strange звільнив половину своїх 243 роботів після того, як вони створили більше проблем, ніж могли б вирішити. Своїх місць позбулися роботи-ляльки, роботи-динозаври і головний консьєрж.
Про це повідомляє The Verge.
В першу чергу керівництво готелю вивело з ладу роботів-помічників Churi, встановлених в кожному номері.
Пристрої, схожі на ляльок, не змогли відповісти навіть на прості запитання. Коли гості готелю запитали Churi, “о якій годині відкривається тематичний парк?”, робот не дав потрібної відповіді. Це було проблемою, тому що Чурі повинен був допомогти зменшити брак персоналу в готелі.
Також були “звільнені” два роботи-велоцираптори, які зустрічали гостей на стійці реєстрації. Справа в тому, що люди повинні були виконувати роботу замість динозаврів і копіювати паспорти гостей вручну.
Під скорочення також потрапили роботи-посильні, які часто втрачали багаж і могли доставити валізи лише до 24 зі 100 номерів.
Головний робот-консьєрж готелю також не знав, як відповісти на питання про розклад рейсів і прилеглі туристичні локації. Відтоді його замінила людина.
Багато роботів “вийшли на пенсію”, вони працювали вже кілька років, що робило їх застарілими. Готель вирішив, що їх простіше звільнити, ніж замінити, пославшись на високу вартість. І, зрештою, більша частина роботи залишалася людям, особливо коли мова йде про те, щоб відповідати на складні запитання.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас