В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти

Технології&Авто
2571
Перші в історії державні стандарти України з велоінфраструктури розробив Державний дорожній науково-дослідний інститут на замовлення громадської організації “Асоціація велосипедистів Києва”.
Про це повідомляє прес-служба цієї організації.
Відзначається, що ДСТУ «Планування і проектування велосипедної інфраструктури» містять загальні положення про планування велосипедної інфраструктури і розділи про проектування велоінфраструктури на вулицях, дорогах і перехрестях населених пунктів, а також за межами населених пунктів та велодоріжок. Також у велосипедних держстандартах є вимоги до конструкції та експлуатації велосипедної інфраструктури і велосипедних парковок.
«ДСТУ закладають єдину методологічну основу для планування і проектування велосипедної інфраструктури. Це дозволить поліпшити безпеку велосипедистів в Україні завдяки проектуванню і будівництву уніфікованої велоінфраструктури», – йдеться в повідомленні.
Як зазначають в асоціації, ДСТУ також сприятимуть розвантаженню доріг і вулиць, підвищенню безпеки дорожнього руху і зниженню негативного впливу автомобільного транспорту на навколишнє середовище, особливо в міських умовах.
«В Україні не було державних стандартів про те, як проектувати якісну, уніфіковану для всіх міст і безпечну велоинфрастурктуру. При цьому без єдиних велоДСТУ кожне місто проектує її по-різному, а інженерам-проектувальникам доріг та представникам органів місцевого самоврядування потрібен інструмент для ухвалення рішень. Цим інструментом стануть велосипедні ДСТУ, які розробили на замовлення АВК», – пояснила координатор проекту «Зелене світло для велоруху в громадах» Катерина Шульга.
За її словами, розробку велоДСТУ вдалося замовити в рамках проекту «Зелене світло для велоруху в громадах/Green Light for Cycling in Hromadas».
Проект реалізує Асоціація велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою/ULEAD with Europe, яка спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами: Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею і Швецією.
Тепер велосипедні ДСТУ повинен затвердити національний орган стандартизації – державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».
В асоціації нагадали, що 1 вересня 2018 року набули чинності нові державні будівельні норми (ДБН) «Вулиці та дороги населених пунктів», які містять норми щодо будівництва велоінфраструктури.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас