H&M збільшила продажі
Власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) збільшив продажі за підсумками четвертого фінансового кварталу на 12%.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, продажі без урахування ПДВ у вересні-листопаді склали 56,429 млрд шведських крон ($4,94 млрд) проти 50,407 млрд крон за такий же період минулого року. У місцевих валютах і з урахуванням ПДВ вони підвищилися на 6%.
Результат збігся з середнім прогнозом аналітиків, опитаних FactSet.
H&M відстає від конкурентів у виході на ринок онлайн-продажів, проте цей перехід почав приносити плоди, зазначає MarketWatch. Компанія поліпшила продажі і збільшила свою ринкову частку.
Продажі H&M з урахуванням ПДВ в минулому кварталі підвищилися до 65,449 млрд крон в порівнянні з 58,481 млрд крон роком раніше.
За підсумками всього фінансового року продажі компанія без ПДВ зросли на 5% – до 210,415 млрд крон, з урахуванням ПДВ – також на 5%, до 244,266 млрд крон. Підйом в локальних валютах склав 3%.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною