Поломка експреса в Бориспіль: пасажиру, який запізнився на літак, компенсували 550 дол. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Поломка експреса в Бориспіль: пасажиру, який запізнився на літак, компенсували 550 дол.

Казна та Політика
3995
Пасажиру Даніелю Беккеру, який запізнився на свій літак через поломку нового експреса «Київ-Бориспіль», повністю компенсували вартість квитка.
У коментарі «Громадському» Беккер розповів, що після інциденту з ним зв’язалося керівництво «Укрзалізниці» і пообіцяло повністю компенсувати всі витрати, щоб «закрити це питання якомога раніше».
«Я ночував у друзів біля метро «Вокзальна». Ось чому і вирішив їхати новим експресом… Після того вранці мені викликали машину до будинку, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка в гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (саме стільки Беккер витратив на новий квиток – ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене в аеропорт. Тепер я чекаю вильоту», — розповів він.
Чоловік працює в Австралії. З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.
За словами пасажира, за цю затримку він пропустив один робочий день, “проте, враховуючи обставини, на роботі зрозуміли”.
Нагадаємо, швидкісний експрес з Києва до аеропорту “Бориспіль” зламався наступного дня після його запуску. Щоб встигнути на рейси, деякі пасажири вискочили з поїзда.
До речі, в деяких форс-мажорних ситуаціях за кордоном вигідніше розраховуватися не “готівкою”, а карткою. За допомогою порталу finance.ua легко обрати оптимальну картку для поїздки за кордон.

Підібрати картку для себе 🚅

За матеріалами:
hromadske
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас