НДУ спростив бізнес-процеси з роботи з клієнтами
З 13 грудня 2018 року НДУ оптимізує процес роботи з клієнтами. Кількість процедур істотно зменшиться. В рамках впровадження технологічних інновацій система документообігу НДУ переводиться в електронну форму.
Це дозволить позбутися застарілого і громіздкого процесу паперового діловодства, повідомили finance.ua у НДУ.
Зміни відбуваються відповідно до нової редакції Регламенту про здійснення депозитарної діяльності, затвердженої Правлінням Національного депозитарію України 16 листопада 2018 року. В результаті процес взаємодії з клієнтами НДУ значно спрощується.
“Наша мета – спростити взаємодію клієнта з НДУ. Для цього ми об’єднали всі форми розпоряджень і довідок на реєстр в одну. Це має допомогти клієнту зменшити кількість потенційних помилок”, – прокоментувала Ольга Бажинова, начальник управління клієнтського сервісу НДУ.
Мої fiнанси:
- Полегшено процедуру подання розпорядження на формування реєстру власників цінних паперів. Раніше передбачалося 4 варіанти форми розпорядження, що відповідають різним випадкам. Згідно з новою редакцією Регламенту необхідно буде заповнити одну стандартну форму з правом вибору випадку, для чого збирається реєстр.
- У форму розпорядження додано список підстав для формування реєстру, і тепер клієнту не потрібно буде шукати їх в тексті регламенту.
- Мінімізовано кількість заповнюваних полів. Скорочено список необхідних документів для проведення операцій, де це можливо. Зокрема, більше не потрібно буде подавати оригінал довідки з банку або рішення про виплату дивідендів акціонерних товариств.
- З’явиться електронний глобальний (тимчасовий глобальний) сертифікат на випуск цінних паперів.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною