Велика Британія починає розслідування щодо "індивідуальних цін" на товари онлайн
Велика Британія починає розслідування щодо можливого обману споживачів.
Основою для розслідування стали побоювання, що за допомогою технологій, у тому числі штучного інтелекту і ботів, персональні дані покупців використовуються для встановлення індивідуальних цін.
Читайте також: Латвія взяла під контроль всю интернет-торгівлю
“Важливо розуміти, як досягнення в галузі технологій впливають на споживачів. Треба знати, як найкраще захистити людей від обману”, – заявив виконавчий директор Competition and Markets Authority (CMA) Андреа Косчеллі.
Згідно з дослідженням органу контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, на основі інформації, зібраної про людину, можуть формуватися “персоналізовані” ціни на шкоду іншим покупцям. Для цього може використовуватися така інформація, як історія поїздок або геолокація, дата народження, сімейний стан.
Експерти також вивчать таке явище, як “динамічне ціноутворення”, коли ціни на онлайн-послуги встановлюються в залежності від попиту і коливаються в залежності від часу доби або доступності.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною