336
Amazon на шляху до 10 мільярдів дол. річного доходу від рекламних послуг
— Фондовий ринок
Новий напрямок бізнесу компанії Amazon наступає на п’яти гігантам інтернет-реклами і веде прямо до реєстрації близько 10 мільярдів річного доходу від продажу рекламних послуг.
Компанія відзвітувала про отримання двох з половиною мільярдів доларів прибутку від продажів у категорії «Інше» в третьому кварталі. Ця цифра вказує на збільшення доходу на 122% в порівнянні з минулим роком і становить на 301 мільйон доларів більше, ніж було отримано в минулому кварталі.
Перекладено бюро перекладів “Профпереклад”.

Рекламний бізнес Amazon, який швидко розвивається, становить небезпеку для таких сформованих платформ інтернет-реклами, як Google і Facebook. Деякі рекламодавці вже вирішили перенести більше половини коштів, що виділяються на рекламу, з пошуковика Google на рекламні оголошення на сайті Amazon. Ще в березні дослідницька компанія eMarketer зробила прогноз про те, що до 2020 року компанія Amazon стане третім за величиною гравцем рекламного ринку.
Рекламні послуги Amazon цікаві тим брендам, які хочуть прив’язати гроші, які виділяються на рекламу, до безпосередньої дії клієнта. Згідно з дослідженням компанії Survata, опублікованим в грудні, 49% клієнтів починають пошук продукту саме на Amazon.
Хоча рекламний бізнес Amazon розвивається швидко, компанії все ж треба буде пройти довгий шлях, щоб наздогнати лідерів у цій сфері. Для порівняння, холдинг Alphabet повідомляє про отримання 28,95 мільярдів доларів доходу від реклами в третьому кварталі, а також про зростання доходу на 20,3% в порівнянні з минулим роком.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
Європа лідирує у світових рейтингах акцій, що буває рідко
У Житомирській області відкриють Еко Парк з інвестиціями 800 млн грн
НБУ оновить вимоги до внутрішнього аудиту в небанківських надавачах фінансових послуг
Масштабний фінансовий дефіцит. OpenAI знадобляться 207 мільярдів доларів для покриття збитків
Apple масово скорочує людей: що відомо
Продажі Tesla у Європі обвалилися майже на 50%
