Кіностудія 20th Century Fox розробляє штучний інтелект для прогнозування успішності стрічки
Розробники з 20th Century Fox пояснили, як вони вивчають зміст кінотрейлерів за допомогою штучного інтелекту. Машина аналізує відео кадр за кадром, порівнює дані з іншими переглянутими трейлерами і робить припущення щодо того, якій публіці може сподобатись фільм.
Під час аналізу відео штучний інтелект «відзначає» об’єкти та події, збирає їх у категорії і вивчає, як саме і в яких умовах вони з’явилися і перебували на екрані. Загальна ідея цього проекту полягає в тому, що різні набори атрибутів притягують різну аудиторію.
Читайте також: В аеропортах ЄС пасажирів перевірятиме штучний інтелект
«Глибоке розуміння аудиторії є важливим для кіностудій, які вкладають гроші в історії з неясним майбутнім», — пояснюють розробники.
У компанії Google, яка співпрацює в розробці з 20th Century Fox, продемонстрували, як «експериментальна система прогнозування відвідувань та рекомендацій» під ім’ям Мерлін проаналізувала фільм 2017 року «Логан». Відзначивши частоту та тривалість появ різних атрибутів на екрані, Мерлін видав список рекомендацій, який мав містити фільми, які сподобались би глядачам «Логана».
Більшість рекомендацій штучного інтелекту виявилися доречними. Він дібрав фільми про супергероїв та навіть фільми інших жанрів, які візуально і тематично подібні на «Логана». Щоправда, деякі з рекомендацій демонструють недоліки ранньої машинної логіки: наприклад, Мерлін вважає, що глядачам «Логана» має сподобатися «Тарзан», а такі очевидні рекомендації, як «Людина-мураха» та «Дедпул» він повністю проігнорував.
За матеріалами: hromadske
Поділитися новиною