Facebook підрахував аудиторію і прибуток


Facebook підрахував аудиторію і прибуток

Компанія Facebook опублікувала звіт за підсумками третього кварталу 2018 року, який завершився 30 вересня.

Незважаючи на зростання, фінансові та аудиторні показники виявилися нижчими від прогнозів аналітиків.

Читайте також: Британія оштрафувала Facebook на $644 тис. через скандал з Cambridge Analytica

Так, виручка зросла на 33%, до $13,73 млрд. Аналітики Refinitiv (підрозділ Thomson Reuters) прогнозували виручку на рівні $13,78 млрд. Чистий прибуток зріс на 9% і склав $5,14 млрд, або $1,76 на акцію проти $4,7 млрд або $1,59 на акцію роком раніше. Аналітики Refinitiv очікували прибуток $1,47 на акцію.

При цьому, щодня в Facebook заходять 1,49 млрд користувачів. За рік їх кількість збільшилася на 9%, але аналітики FactSet і StreetAccount очікували, що їх число досягне 1,51 млрд.

Щомісячна аудиторія також виявилася нижчою від прогнозів – 2,27 млрд проти очікуваних 2,29 млрд користувачів. Зростання склало 10%.

За їхніми підрахунками, понад 2,6 млрд людей користуються хоча б одним із сервісів компанії, у тому числі Facebook, Messenger, WhatsApp або Instagram. Понад 2 млрд користувачів заходять у ці додатки хоча б раз на день.

Витрати компанії в третьому кварталі 2018 року зросли на 53%, до $7,9 млрд.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua