Facebook підрахував аудиторію і прибуток
Компанія Facebook опублікувала звіт за підсумками третього кварталу 2018 року, який завершився 30 вересня.
Незважаючи на зростання, фінансові та аудиторні показники виявилися нижчими від прогнозів аналітиків.
Так, виручка зросла на 33%, до $13,73 млрд. Аналітики Refinitiv (підрозділ Thomson Reuters) прогнозували виручку на рівні $13,78 млрд. Чистий прибуток зріс на 9% і склав $5,14 млрд, або $1,76 на акцію проти $4,7 млрд або $1,59 на акцію роком раніше. Аналітики Refinitiv очікували прибуток $1,47 на акцію.
При цьому, щодня в Facebook заходять 1,49 млрд користувачів. За рік їх кількість збільшилася на 9%, але аналітики FactSet і StreetAccount очікували, що їх число досягне 1,51 млрд.
Щомісячна аудиторія також виявилася нижчою від прогнозів – 2,27 млрд проти очікуваних 2,29 млрд користувачів. Зростання склало 10%.
За їхніми підрахунками, понад 2,6 млрд людей користуються хоча б одним із сервісів компанії, у тому числі Facebook, Messenger, WhatsApp або Instagram. Понад 2 млрд користувачів заходять у ці додатки хоча б раз на день.
Витрати компанії в третьому кварталі 2018 року зросли на 53%, до $7,9 млрд.
За матеріалами: Hubs
Поділитися новиною