H&M тестує новий формат магазинів і піднімає ціни — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

H&M тестує новий формат магазинів і піднімає ціни

Фондовий ринок
1026
Шведський ритейлер H&M вирішив змінити концепцію роботи своїх магазинів і більше не буде орієнтуватися на масовість продажів.
Після десятиліть швидкого розширення, в останні роки продажі H&M практично не ростуть, а акції компанії з 2015 року впали майже на дві третини.
При цьому, H&M є другим за величиною роздрібним ритейлером одягу в світі після іспанського Inditex. Торгова мережа H&M на кінець травня цього року складалася з 4 801 магазину в 69 країнах.
H&M тестує новий формат роботи магазину, який буде докорінно відрізнятися від звичних. Наприклад, в новому магазині в Стокгольмі менше товарів, зате багато одягу з лінійок Trend і Premium Quality, який компанія зазвичай продає онлайн. Ціни на ці товари вищі, ніж на інші: якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 1 тис. шведських крон (трохи більше $100), то куртки Premium Quality – 3 499 крон (близько $384).
“Ми повинні підняти рівень якості в цілому: товарів буде менше, але представляти потрібно краще. Завдання – мати можливість продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом”, – зазначив головний виконавчий директор, онук засновника H&M Карл-Йохан Перссон.
Ритейлер планує адаптувати нові підходи і в інших магазинах.
Збираєтеся відвідати H&M в Україні, але не хочете озиратися на ціни. Візьміть з собою кредитку. Кращі з кредитних карт є у нас на порталі.

Подивитися на варіанти кредитних карт 🛍️

За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас