1029
H&M тестує новий формат магазинів і піднімає ціни
— Фондовий ринок
Шведський ритейлер H&M вирішив змінити концепцію роботи своїх магазинів і більше не буде орієнтуватися на масовість продажів.
Після десятиліть швидкого розширення, в останні роки продажі H&M практично не ростуть, а акції компанії з 2015 року впали майже на дві третини.
Читайте також: H&M відкриває другий магазин в Україні
При цьому, H&M є другим за величиною роздрібним ритейлером одягу в світі після іспанського Inditex. Торгова мережа H&M на кінець травня цього року складалася з 4 801 магазину в 69 країнах.
H&M тестує новий формат роботи магазину, який буде докорінно відрізнятися від звичних. Наприклад, в новому магазині в Стокгольмі менше товарів, зате багато одягу з лінійок Trend і Premium Quality, який компанія зазвичай продає онлайн. Ціни на ці товари вищі, ніж на інші: якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 1 тис. шведських крон (трохи більше $100), то куртки Premium Quality – 3 499 крон (близько $384).
“Ми повинні підняти рівень якості в цілому: товарів буде менше, але представляти потрібно краще. Завдання – мати можливість продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом”, – зазначив головний виконавчий директор, онук засновника H&M Карл-Йохан Перссон.
Ритейлер планує адаптувати нові підходи і в інших магазинах.
Збираєтеся відвідати H&M в Україні, але не хочете озиратися на ціни. Візьміть з собою кредитку. Кращі з кредитних карт є у нас на порталі.
Подивитися на варіанти кредитних карт 🛍️
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
У камері iPhone Air і 17 Pro виявлено дефект, що псує фотографії
Успішна приватизація: переможець аукціону сплатив 608,1 млн грн за 100% акцій «Вінницяпобутхім»
ТОП-6 найтонших смартфонів на Android (фото)
«Ковальська» вдруге програла у Верховному суді проти АМКУ
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»