В Іспанії розробили технологію безпечного ресайклінгу суден


В Іспанії розробили технологію безпечного ресайклінгу суден

Творці іспанського проекту Recyship розробили комплексну технологію екологічної утилізації старих суден і відповідний регламент, якого в майбутньому мають дотримуватися всі європейські компанії при списанні старого плавскладу.

Читайте також: Представлено концепт плавучого міста зі сміття, яке допоможе очистити океан від пластику

Спочатку пропонується зняти фарбу з каркаса і зробити її нетоксичною; потім відкачати і переробити потенційно небезпечні рідини (від залишків палива до стічних вод) і, нарешті, розрізати металевий корпус і підготувати його до переплавки.

Головною вторинною сировиною після такої обробки стає метал корпусу, але й рідини можна використовувати повторно – наприклад, робити з них біопаливо. Сьогодні, як правило, після списання судна переробляється тільки корпус, а фарба і рідини часто забруднюють водойми.

До кінця 2018 року технологія Recyship відточується в невеликих портах, а з 2019-2020 років з її допомогою будуть переробляти великі торгові судна в великих портах Іспанії та Франції.

За законодавством ЄС з початку 2019 року всі великі судна, зареєстровані в ЄС, повинні і перероблятися в країнах ЄС, причому відповідно до високих “зелених” стандартів. В Євросоюзі щорічно списується близько 150 великих суден, але багато хто з них переробляються в країнах, що розвиваються, де екологічні вимоги до їх утилізації розвинені слабко.

Проект Recyship створений іспанською консалтинговою компанією Prysma, суднобудівним заводом Navalria і ще декількома промисловими компаніями за підтримки європейської програми ЄС LIFE+. LIFE+ створювалася, щоб допомогти країнам-членам ЄС розробляти і впроваджувати нові технології і законодавчі норми у сфері екології.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування