Lifecell вирішив змінити правила тарифікації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Lifecell вирішив змінити правила тарифікації

Фондовий ринок
3635
Один з трьох найбільших мобільних операторів України Lifecell ухвалив рішення змінити правила тарифікації в ряді своїх тарифних планів.
З 22 серпня абоненти, підключені до пакетів «Лайфхак», «Лайфхак плюс», «Хайп», «Дзвінки всім» і «Дзвінки всім 2017», будуть оплачувати послуги зв’язку 13 місяців на рік, замість колишніх 12.
На українському телеком-ринку це аж ніяк не нова практика. Ключові конкуренти компанії Vodafone і Київстар вже давно почали застосовувати аналогічну тактику. І в ряді тарифних планів стали брати не щомісячну, а плату за 4 тижні. Невелика, здавалося б, зміна, на ділі призводить до того, що абоненти змушені оплачувати «зайвий» місяць послуг – за рік додаткові 2-3 доби на місяць переростають у повноцінні 31-32 дні.
Крім того, абоненти скаржаться, що 4-тижнева тарифікація призводить до додаткових витрат. Адже термін оплати пакета щоразу зміщується щодо дати початку місяця. Відстежувати необхідність внести кошти в таких умовах стає важче, та і налаштувати регулярний платіж в клієнт-банку не вийде.
Між тим, телеком-послуги поза передплаченими пакетами обходяться абоненту в кілька разів дорожче, що призводить до незапланованих витрат.
Lifecell, очевидно, думку абонентів не поділяє. І пропонує незгодним з новими умовами змінити тариф на будь-який інший. Якщо до 22 серпня ніяких дій вони не зроблять, оператор буде вважати, що абонент прийняв нові правила. При цьому, відзначають в компанії, всі інші умови згаданих пакетів компанія залишає без змін.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас