У Мінінфраструктури хочуть серйозних штрафів для фур, які руйнують дороги


У Мінінфраструктури хочуть серйозних штрафів для фур, які руйнують дороги

Виправити ситуацію із перевантаженням фур можна шляхом якнайшвидшого ухвалення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт”.

Про це повідомили в прес-службі Мінінфраструктури.

Читайте також: Мінінфраструктури пропонує запровадити планування експортних залізничних вантажопотоків на 3 міс.

“Щоб виправити ситуацію, необхідно якомога швидше ухвалити проект закону про внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт”, відповідно до якого за порушення відповідатиме не тільки перевізник, а й вантажоодержувач, і вантажовідправник. За свідоме перевантаження мають бути серйозні штрафи”, – зазначили у відомстві.

У міністерстві переконані, транспортні засоби, вагові та габаритні параметри яких перевищують дозволені норми, є одним із головних факторів швидкої руйнації автомобільних доріг.

Ситуація ще ускладнюється тим, що відправники вантажів законодавчо не зобов’язані вживати запобіжних заходів щодо недопущення перевантаження транспортних засобів та не несуть відповідальності у випадку порушення габаритно-вагових норм.

Більше того, додали у Мінінфраструктури, водій перевізника не має законних підстав відмовитись від виконання перевезення у разі завантаження транспортного засобу з порушенням встановлених вагових або габаритних норм або з порушенням умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі.

Так само не може він відмовитися від маршруту тоді, коли через спекотну погоду вантажівкам заборонений в’їзд у місто.

“На нашу думку, у більшості випадків водії не є головною проблемою у дотриманні вимог, вони не є власниками вантажів чи вантажівок. Основну відповідальність несуть замовники послуг, власники товару, які диктують водіям, коли і куди вони повинні прибути, і які навантажують автомобілі понад норму. Тому ми ведемо діалог з власниками вантажів і транспортними компаніями, запроваджуємо вимоги Євросоюзу в першу чергу відносно їхньої діяльності. А для водіїв ми прагнемо створювати максимально комфортні умови для роботи”, – підкреслили у відомстві.

Проте у спеку просять водіїв таки перечекати, адже мета цих обмежень – запобігти руйнуванню перегрітого асфальтового покриття, яке фури продавлюють своєю масою. Якщо водій вирішить поїхати сусідніми дорогами, ефект буде той самий.

Почекати можна на стоянках та місцях відстою вантажних транспортних засобів. Загалом в країні є 941 стоянка.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua