У Києві зменшиться кількість зовнішньої реклами, зокрема в метро - Кличко


У Києві зменшиться кількість зовнішньої реклами, зокрема в метро - Кличко

Міський голова Києва Віталій Кличко повідомив, що в столиці буде зменшено кількість зовнішньої реклами.

“Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку і домовилися про те, що зовнішньої реклами у місті має бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка “закриває” як вагони метро, ​​так і самі станції”, – сказав мер в ефірі телеканалу NewsOne, цитує Київська міськдержадміністрація.

Читайте також: Влада придумала новий спосіб впорядкувати парковки в центрі Києва

За його словами, актуальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.

В.Кличко заявив, що дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Рєзнікову і Управлінню з питань реклами КМДА з розробки в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Так, її не повинно бути на вікнах і дверях у вагонах метро, ​​на дверях вхідної групи метрополітену і мармурових фрагментах обробки станцій. Крім того, реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування