У Києві зменшиться кількість зовнішньої реклами, зокрема в метро - Кличко
Міський голова Києва Віталій Кличко повідомив, що в столиці буде зменшено кількість зовнішньої реклами.
“Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку і домовилися про те, що зовнішньої реклами у місті має бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка “закриває” як вагони метро, так і самі станції”, – сказав мер в ефірі телеканалу NewsOne, цитує Київська міськдержадміністрація.
За його словами, актуальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.
В.Кличко заявив, що дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Рєзнікову і Управлінню з питань реклами КМДА з розробки в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Так, її не повинно бути на вікнах і дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену і мармурових фрагментах обробки станцій. Крім того, реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною