Google представляє в Україні сервіс Google Shopping


Google представляє в Україні сервіс Google Shopping

Компанія Google запустила сервіс “Товарні оголошення Google” (Google Shopping) в Україні.

Про це повідомляється на сайті компанії.

Google Shopping – рекламне рішення, спрямоване на поліпшення користувацького досвіду, що дозволяє відстежувати покупки, порівнювати різні продукти, їх функції та ціни, а потім безпосередньо зв’язуватися з продавцями для здійснення покупки.

Читайте також: У Google Docs додали перевірку граматики на базі штучного інтелекту

Рішення працює на базі Merchant Center – інструменту, який дозволяє завантажувати дані про магазин і товари в Google і робить їх доступними для товарних оголошень і інших служб Google.

“Запуск Google Shopping в кожній країні потребує величезних ресурсів, бо команді Google потрібно виконати настройки для конкретної мови та забезпечити ретельний моніторинг в період бета-тестування, щоб гарантувати максимальне задоволення користувачів і ефективність для рекламодавців … Сьогодні будь-який рекламодавець може користуватися всіма перевагами товарних оголошень, створивши аккаунт Google Merchant Center”, – йдеться в повідомленні.

Згідно зі спільним дослідженням Google з Millward Brown (міжнародна дослідницька група), яке оцінювало природну поведінку покупців під час пошуку, товарні оголошення дуже добре працюють разом з текстовими оголошеннями.

Коли користувачі бачать і товарні, і текстові оголошення, то: 90% відвідують сайт, 83% роблять покупку, 77% відвідують сторінку товару, 73% додають товар в кошик, 75% шукають бренд.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
В Контексті Finance.ua