1705
Google представляє в Україні сервіс Google Shopping
— Фондовий ринок
Компанія Google запустила сервіс “Товарні оголошення Google” (Google Shopping) в Україні.
Про це повідомляється на сайті компанії.
Google Shopping – рекламне рішення, спрямоване на поліпшення користувацького досвіду, що дозволяє відстежувати покупки, порівнювати різні продукти, їх функції та ціни, а потім безпосередньо зв’язуватися з продавцями для здійснення покупки.
Рішення працює на базі Merchant Center – інструменту, який дозволяє завантажувати дані про магазин і товари в Google і робить їх доступними для товарних оголошень і інших служб Google.
“Запуск Google Shopping в кожній країні потребує величезних ресурсів, бо команді Google потрібно виконати настройки для конкретної мови та забезпечити ретельний моніторинг в період бета-тестування, щоб гарантувати максимальне задоволення користувачів і ефективність для рекламодавців … Сьогодні будь-який рекламодавець може користуватися всіма перевагами товарних оголошень, створивши аккаунт Google Merchant Center”, – йдеться в повідомленні.
Згідно зі спільним дослідженням Google з Millward Brown (міжнародна дослідницька група), яке оцінювало природну поведінку покупців під час пошуку, товарні оголошення дуже добре працюють разом з текстовими оголошеннями.
Коли користувачі бачать і товарні, і текстові оголошення, то: 90% відвідують сайт, 83% роблять покупку, 77% відвідують сторінку товару, 73% додають товар в кошик, 75% шукають бренд.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Volkswagen вперше за 88 років закриває завод у Німеччині
У Раді зареєстрували законопроєкт про особові інвестиційні рахунки
Єврокомісія відхилила позов Центробанку росії проти Euroclear
Які практики ESG вже впроваджують бізнеси — результати дослідження
Американський банк запропонував «Лукойлу» обміняти акції на глобальні активи — Reuters
АРМА прийняло в управління корпоративні права виробника «Моршинської» та «Миргородської»
