В "Укрзалізниці" повідомили, що планують робити зі старим Бескидським тунелем
На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці почалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю.
Про це повідомляє медіа-центр ПАТ “Укрзалізниця”.
Тунель експлуатувався понад 100 років.
За інформацією начальника дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколи Дідуха, в старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу і сигнальне обладнання, після чого – колії.
Демонтаж колій буде виконувати Ужгородська колійна машинна станція.
У 2007 році, в зв’язку з аварійним станом старого тунелю, було прийнято рішення побудувати новий, в 22 метрах від старого. Бескидський тунель знаходиться між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах.
Новий двоколійний тунель має довжину 1765 м, ширину 10,5 м, висоту 8,5 м і проходить на максимальній глибині – 180 м від поверхні Бескидського хребта.
В кінці червня 2011 року Кабінет міністрів своїм розпорядженням передав 6,19 га землі Львівській залізниці для будівництва та облаштування цього тунелю.
Довідка Finance.ua
- 24 травня на межі Львівської та Закарпатської областей відкрили найбільший український інфраструктурний об’єкт останніх десятиліть – Бескидський тунель.
- Тунель – частина міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України і далі на схід. Бескидський тунель розташований в Карпатах, на Бескидському перевалі.
- Загальна вартість будівництва Бескидського тунелю становила близько 2,2 мільярда грн, з яких 1,5 мільярда грн було передбачено на монтажні роботи.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною