В "Укрзалізниці" повідомили, що планують робити зі старим Бескидським тунелем


В "Укрзалізниці" повідомили, що планують робити зі старим Бескидським тунелем

На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці почалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю.

Про це повідомляє медіа-центр ПАТ “Укрзалізниця”.

Тунель експлуатувався понад 100 років.

За інформацією начальника дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколи Дідуха, в старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу і сигнальне обладнання, після чого – колії.

Демонтаж колій буде виконувати Ужгородська колійна машинна станція.

У 2007 році, в зв’язку з аварійним станом старого тунелю, було прийнято рішення побудувати новий, в 22 метрах від старого. Бескидський тунель знаходиться між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах.

Новий двоколійний тунель має довжину 1765 м, ширину 10,5 м, висоту 8,5 м і проходить на максимальній глибині – 180 м від поверхні Бескидського хребта.

В кінці червня 2011 року Кабінет міністрів своїм розпорядженням передав 6,19 га землі Львівській залізниці для будівництва та облаштування цього тунелю.

Довідка Finance.ua

  • 24 травня на межі Львівської та Закарпатської областей відкрили найбільший український інфраструктурний об’єкт останніх десятиліть – Бескидський тунель.
  • Тунель – частина міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України і далі на схід. Бескидський тунель розташований в Карпатах, на Бескидському перевалі.
  • Загальна вартість будівництва Бескидського тунелю становила близько 2,2 мільярда грн, з яких 1,5 мільярда грн було передбачено на монтажні роботи.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua