40% користувачів за рік видалили аккаунт хоча б в одній соціальній мережі


40% користувачів за рік видалили аккаунт хоча б в одній соціальній мережі

Згідно з дослідженням, яке провело маркетингове агентство Edelman, близько 40% користувачів за останній рік видалили свій аккаунт хоча б в одній із соціальних мереж. Фахівці прокоментували, що це пов’язано з «кризою довіри до соціальних мереж».

У коментарі до дослідження соціологи відзначають, що проблеми конфіденційності та розповсюдження підроблених новин сприяють недовірі людей до майданчиків. Причому 70% респондентів очікують, що відтік відвідувачів і рекламодавців чинитиме тиск на сайти, які будуть працювати з такого роду контентом і усунуть його. Як з’ясувалося, для них також важливий контекст — 48% заявили, що якщо його реклама з’являється поряд з жорстоким контентом або ненависними коментарями, то це провина бренду.

«Ми дізналися, що існує серйозний брак довіри до медіа у всіх регіонах світу. Це крик серця, люди бояться. Вони обурені порушенням конфіденційності і не впевнені в правді через поширення неправдивих новин», — зазначив президент і генеральний директор консалтингової компанії Річард Едельман.

Компанія, головою якої він є, опитала 9 тисяч осіб у Бразилії, Канаді, Китаї, Франції, Німеччині, Індії, Об’єднаних Арабських Еміратах, США. Річард Едельман закликав компанії бути чесними в тому, як вони використовують соціальні мережі, в тому числі для реклами, заявивши, що люди хочуть чітко ідентифікувати, коли контент оплачений, а коли їх дані збирає майданчик.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування