262
40% користувачів за рік видалили аккаунт хоча б в одній соціальній мережі
— Світ
Згідно з дослідженням, яке провело маркетингове агентство Edelman, близько 40% користувачів за останній рік видалили свій аккаунт хоча б в одній із соціальних мереж. Фахівці прокоментували, що це пов’язано з «кризою довіри до соціальних мереж».
У коментарі до дослідження соціологи відзначають, що проблеми конфіденційності та розповсюдження підроблених новин сприяють недовірі людей до майданчиків. Причому 70% респондентів очікують, що відтік відвідувачів і рекламодавців чинитиме тиск на сайти, які будуть працювати з такого роду контентом і усунуть його. Як з’ясувалося, для них також важливий контекст — 48% заявили, що якщо його реклама з’являється поряд з жорстоким контентом або ненависними коментарями, то це провина бренду.
«Ми дізналися, що існує серйозний брак довіри до медіа у всіх регіонах світу. Це крик серця, люди бояться. Вони обурені порушенням конфіденційності і не впевнені в правді через поширення неправдивих новин», — зазначив президент і генеральний директор консалтингової компанії Річард Едельман.
Компанія, головою якої він є, опитала 9 тисяч осіб у Бразилії, Канаді, Китаї, Франції, Німеччині, Індії, Об’єднаних Арабських Еміратах, США. Річард Едельман закликав компанії бути чесними в тому, як вони використовують соціальні мережі, в тому числі для реклами, заявивши, що люди хочуть чітко ідентифікувати, коли контент оплачений, а коли їх дані збирає майданчик.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною
Також за темою
Німеччина до 2029 року виділить рекордні €10 млрд на цивільний захист
За що можуть оштрафувати в Італії до 7 000 євро
Рейтинг найбільш доступних країн для експатів у 2025 році
У США медстрахування подорожчає рекордно за 15 років
Громадянам Китаю заборонили працювати в NASA
Скільки треба заробляти в Італії, щоб залишитися там жити