Лише п'ята частина компаній готова протистояти кібератакам (опитування)


Лише п'ята частина компаній готова протистояти кібератакам (опитування)

Лише п’ята частина компаній, які були опитані у 84 країнах Європи, Азії та США, готові протистояти кібератакам.

Про це йдеться в дослідженні аудиторсько-консалтингової компанії KPMG.

Читайте також: Збитки від кібератак по всьому світу страховики оцінюють в $1 трлн на рік

“За результатами опитування лише п’ята частина компаній готова протистояти кібератаці. Такими є висновки спільного опитування директорів з питань ІТ, яке було проведено компаніями Harvey Nash та KPMG (2018 Harvey Nash/KPMG CIO Survey)”, – повідомили в KPMG-Україна.

Зазначається, що опитування керівників компаній стало найбільшим опитуванням за кількістю респондентів. Зокрема, з 20 грудня 2017 року по 3 квітня 2018 року були опитані 3 958 президентів компаній та директорів ІТ у 84 країнах Європи, Азії та США.

Дослідження виявило, що компанії збільшують обсяг інвестицій у захист конфіденційності інформації та безпеки даних через впровадження Загального регламенту ЄС з питань захисту даних (GDPR). Проте понад третина організацій, що були опитані, наразі не відповідають вимогам GDPR.

Більше третини (38%) опитаних спрогнозували, що їх компанії не зможуть звітувати про свою відповідність вимогам регламенту GDPR у визначений граничний термін. 77% ІТ-експертів висловили глибоке занепокоєння через підвищення загроз з боку організованої кіберзлочинності (порівняно з 71% у минулому році). Лише 22% заявили про свою готовність протистояти кібернетичній атаці.

Разом з тим, більшість компаній визнають, що не мають сьогодні ефективної цифрової стратегії. 78% респондентів повідомили, що їх цифрова стратегія є лише помірно ефективною, а у деяких випадках не дає результату. 9% компаній взагалі не мають чіткого бачення чи стратегії у сфері ІТ, а 35% не можуть найняти необхідних їм працівників із необхідними навичками у сфері ІТ.

За даними опитування, організації, що мають директорів у сфері цифрових технологій, мають у два рази більше можливостей сформулювати чітку і переконливу цифрову стратегію, ніж ті, що не мають таких осіб (44% проти 21%).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua