Камери фіксації порушень ПДР: скільки їх буде за областями


Камери фіксації порушень ПДР: скільки їх буде за областями

У найближчі три роки на українських дорогах встановлять 3726 камер фіксації порушень ПДР. Кожна п’ята буде ловити порушників у Києві та Київській області, і це цілком передбачувано. Однак несподівано густо правоохоронці збираються «засіяти» відеоконтролем Донецьку область. Про це свідчать плани МВС щодо встановлення комплексів фотофіксації.

Камери відеоспостереження збираються встановлювати поетапно. У 2018 році в містах встановлять 500 комплексів автоматичної фіксації (КАФ). В 2019 — 960 комплексів, а в 2020 році — 1150.

На трасах і залізничних переїздах «старший брат» почне роботу в 2019 році. Тоді встановлять 50 камер фіксації. А до 2020 року до них додадуться ще 290 комплексів. Як бачимо, в сумі виходить 2950 КАФ, а не передбачувані 3726. Це означає, що плани в МВС будуть змінюватися.

Тим не менш, можна з упевненістю зробити висновок: навіть якщо відеофіксацію запустять 2018 року, то на повну потужність система буде виходити поступово. У водіїв буде час, щоб психологічно перебудуватися під більш акуратну їзду.

Цікавий розподіл камер в розрізі регіонів України. Крім Києва та Київської області, цілком передбачувано багато комплексів автоматичної фіксації буде у великих промислових регіонах на кшталт Запорізької та Харківської областей – 262 і 241 камери. Несподіваного багато їх буде у Хмельницькій області — 231, при тому, що, за даними Держстату, на 1 січня 2017 року ця область за кількістю населення була на 21 місці.

Також звертає на себе увагу Донецька область, в якій планують встановити 217 комплексів відеоконтролю. Підвищена увага до регіону, значна частина якого захоплена бойовиками, якраз і пояснюється бажанням силовиків підтримувати порядок, в тому числі і на дорогах.

А ось деякі області (Вінницька, Волинська, Івано-Франківська, Львівська, Сумська, Одеська) примітні тим, що камер на трасах там буде чи не стільки ж, скільки в містах. Це може бути пов’язано з рухом транспорту через кордон. У Закарпатській області співвідношення, щоправда, менше — 2:1, але і протяжність доріг там відносно невелика. У будь-якому разі, це привід зробити висновок: траса за містом — вже не буде місцем, де можна «тиснути в підлогу» і плювати на ПДР.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування