Дармові гроші від ломбарду. Правда чи черговий прийом маркетологів?


Дармові гроші від ломбарду. Правда чи черговий прийом маркетологів?

З 1 квітня 2018 року національною мережею ломбардів «Скарбниця» була запущена реферальна програма «Моя команда», як спосіб взаємовигідного співробітництва між клієнтом та самою компанією, де клієнт отримує можливість додаткового заробітку.

Судячи з останніх новин компанії – перший недержавний ломбард незалежної України продовжує взятий курс на інновації, на цей раз, використовуючи нові інструменти інтернет-маркетингу.

Наша редакція вирішила переконатися у тому, чи працює ця програма на ділі. Найважливіше було отримати гарантовану винагороду в 50 гривень. Чи справді є лазівка заробітку, або ж це маркетинговий прийом для привертання уваги громадськості?

Для того, щоб створити «Мою команду» в мережі ломбардів «Скарбниця» нам довелось укласти договір застави на одному з відділень, це було не складно. Після чого, згідно з інструкцією, наш доброволець (співробітник редакції, за визначенням авторів програми Партнер) авторизувався на сайті та отримав в особистому кабінеті свій індивідуальний реферальний код.

Тепер, за умовами програми, необхідно було з його допомогою залучити нового клієнта (реферала) в компанію, щоб отримати обіцяну винагороду в 50 грн. Ми передали код 2 учасникам експерименту (майбутнім рефералам).

Один з них пішов до столичного відділення «Скарбниці», пред’явивши код при укладенні договору застави. Другий учасник був з іншого міста, він також назвав свій код оцінювачу в одному з відділень ломбарду при оформленні кредиту під заставу майна.

Буквально відразу, в особистому кабінеті на сайті компанії, партнеру (ініціатору команди) прийшло повідомлення про те, що нараховано гарантовану винагороду в 100 гривень: за кожного залученого клієнта по 50 гривень. Також, в кабінеті з’явилися нові учасники команди, відобразилася її структура.

Далі, ми ввели дані банківської картки популярного українського банку та запаслись терпінням. Довелося почекати 15 хвилин, поки гроші були зараховані на рахунок.


В ході нашого тесту послуги «Моя команда» стало ясно, що розробники не врахували апетити зголоднілих клієнтів ломбардів по дійсно працюючих акціях. Таким чином, кожен може заробити на ломбарді, розірвавши після цього договір застави. При цьому, не зробивши жодних вкладень, ділитися кодом та отримувати дохід від кожного клієнта компанії.

«Моя команда» може мати максимально 3 рівні.

1-й рівень принесе дохід: 50 грн. + 6% від сплаченої суми відсотків за користування по кожному рефералу.

2-й рівень принесе дохід: 3% від сплаченої суми відсотків за користування по кожному рефералу.

3-й рівень принесе дохід: 1% від сплаченої суми відсотків за користування по кожному рефералу.

В результаті ми дійшли висновку, про те, що успішна реферальна кампанія вирізняється: вигідною пропозицією, гарантованою винагородою, лаконічними та прозорими умовами, і щонайважливіше, необхідно дати клієнтам можливість ділитися рекомендаціями, використовуючи ті канали зв’язку, котрі для них зручні. Тепер хочеться побажати найбільшій ломбардній мережі України виконати взяті на себе зобов’язання, адже нас 42 мільйони, і, якщо кожен захоче отримати додатковий заробіток без вкладень, доведеться розщедритись.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування