Китайський ринок смартфонів, згідно з даними Canalys, впав до рівня 2013 року (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайський ринок смартфонів, згідно з даними Canalys, впав до рівня 2013 року (інфографіка)

Технології&Авто
644
Не секрет, що китайський ринок смартфонів, що є найбільшим у світі, зараз переживає період скорочення. Причому ситуація доволі гнітюча.
Дані з останнього звіту Canalys вказують, що в минулому кварталі китайський ринок смартфонів обвалився на 21% в річному вираженні. Це найбільше падіння в обсягах за останні п’ять років.
Як випливає зі звіту, всього за квартал на ринок було відвантажено 91 млн смартфонів, що відповідає показнику четвертого кварталу 2013 року. Вісім з десяти найбільших постачальників смартфонів зафіксували зниження продажів, причому якщо у Oppo і Vivo (обидві належать BBK) скорочення склало 10%, то у Gionee, Meizu і Samsung продажі впали вдвічі.
Китайський ринок смартфонів, згідно з даними Canalys, впав до рівня 2013 року (інфографіка)
Лідером ринку є компанія Huawei, якій вдалося навіть наростити поставки, хоч і незначно – всього на 2%. Huawei (разом з Honor) поставила 21 млн апаратів, що відповідає 24% всіх поставок.
За нею йдуть Oppo і Vivo з частками 19% і 17% відповідно. Четверте місце належить компанії Xiaomi, яка на тлі загального скорочення ринку змогла наростити продажі на вражаючі 37%, до 12 млн смартфонів (13% ринку). Втім, з урахуванням нещодавньої заяви щодо встановлення чистої маржі на рівні не вище 5%, успіхи цієї компанії не повинні дивувати.
На інших сумарно припадає 27% поставок, тоді як рік тому їх частка становила 42%. Іншими словами, в умовах перенасичення і жорсткої конкуренції більші і сильніші гравці витісняють дрібних і слабких виробників.
Китайський ринок смартфонів, згідно з даними Canalys, впав до рівня 2013 року (інфографіка)
Аналітики Canalys розраховують, що за підсумками цього кварталу китайський ринок смартфонів покаже незначне пожвавлення, але про повернення до стабільного зростання поки мова не йде. Коли світові поставки смартфонів вперше знизилися восени минулого року, стало очевидно, що виробників чекають тяжкі часи. Уже зараз багато компаній істотно збільшили витрати на НДДКР і одночасно скоротили витрати на маркетинг, щоб стимулювати продажі за рахунок істотних нововведень в майбутніх моделях. Але зрозуміло, що швидко з наслідками перенасичення ринку не розібратися і далеко не всі зможуть пережити цей природний з точки зору законів економіки період спаду.
Одночасно з Canalys свій звіт за підсумками минулого кварталу на китайському ринку смартфонів опублікували Counterpoint. Вони теж заявили про рекордне скорочення ринку, хоча оцінили падіння поставок в більш скромні 8%.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас