Райффайзен Банк Аваль та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Чернівцях у рамках соціальної ініціативи "Передай пас" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Райффайзен Банк Аваль та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Чернівцях у рамках соціальної ініціативи "Передай пас"

Особисті фінанси
50
Київ. 18 квітня. — У Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участі партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. Під час жеребкування між учасниками ініціативи розподілено міста, в яких в межах ініціативи будуть оновлені дворові футбольні майданчики. Згідно з результатами, Райффайзен Банк Аваль спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у м.Чернівці за адресою: бульвар Героїв Крут, 7.
«Соціальна відповідальність — значущий напрямок стратегії розвитку банку, тому ми із радістю долучилися до цієї прекрасної ініціативи, спрямованої на відновлення спортивної інфраструктури нашої країни. Сподіваємся, цей проект сприятиме популяризації футболу в Україні, і відновлені майданчики стануть місцем появи нових зірок на футбольній арені», — прокоментув Ігор Шило, який є капітаном футбольної команди Райффайзен Банку Аваль та взяв участь у жеребкуванні.
Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.
Ключовими факторами відбору локацій стали їх розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного спорядження. «Кожен другий українець бачить шлях популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом з партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд », – зазначила Наталія Байдала, директор по маркетингу Mastercard в Україні.
Недавнє дослідження Mastercard також показало: більшість опитаних українців (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків матиме позитивний вплив. Крім того, 48% українців впевнені, що футбол об’єднує друзів і допомагає зустрічатися з новими людьми, ще 43% вважають, що футбол – прекрасний спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% опитаних самі грають у футбол з дитинства.
За матеріалами:
Райффайзен Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас