UKRSIBBANK оновив IVR - систему голосового меню контакт-центру


UKRSIBBANK оновив IVR - систему голосового меню контакт-центру

UKRSIBBANK BNP Paribas Group вже оновив систему голосового меню (IVR) контакт-центру. Відтепер клієнти самостійно можуть дізнатися залишок, доступний ліміт, суму і дату обов’язкового платежу, суму повного дострокового погашення, термін дії картки, суму простроченої заборгованості. Для цього потрібно лише зателефонувати на гарячу лінію за номером 729.

Звичайно, можливість зв’язку з оператором залишилася. Також планується поступове доповнення функціоналу гарячої лінії й іншими актуальними запитами.

Розробкою оновлення займалися такі підрозділи, як: IVR — Група технічної підтримки Управління операційної підтримки; SAP Gateway — Група інжинірингу та проектування Центр розвитку інтеграційних систем; RCCFE — Група розробки систем споживчого кредитування Центр Java розробки.

Ідентифікація клієнтів відбувається або за рахунок номеру картки і дати народження її власника (вводиться повний номер картки, термін дії, місяць та останні 2 цифри року, дата народження), або за номером кредитного договору, якщо рахунок відкрито в рамках ДТС, індивідуальної заявки (вводиться номер договору і дата народження).

Завдяки удосконаленню функцій IVR клієнт отримує інформацію в автоматичному режимі в будь-який зручний для себе час. Ми прагнемо зробити фінансове життя наших клієнтів успішним, безпечним і простим.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:УкрСиббанк
В Контексті Finance.ua