Що непокоїть українців (дослідження)


Що непокоїть українців (дослідження)

На першому і другому місцях у списку занепокоєнь українців залишаються переживання з приводу зростання тарифів на комунальні послуги і війна: цим схвильовані 29% і 28% споживачів, відповідно.

До п’яти основних причин для переживань також потрапляють зростання цін на продукти харчування, економіка і здоров’я, зазначається в квартальному дослідженні компанії Nielsen.

Відповідно до нього, у 26% українських споживачів не залишається вільних коштів після купівлі товарів першої необхідності. Ті, у кого вони залишаються, витрачають вільні гроші на новий одяг (37%), роблять заощадження (29%), розважаються поза домом (26%).

При цьому індекс споживчої довіри в Україні зростає п’ять кварталів поспіль: за підсумками четвертого кварталу 2017 року він досяг 61 пункту, що на 3 пункти вище, ніж в третьому кварталі 2017 року, і на 9 пунктів вище, ніж в четвертому кварталі роком раніше.

“Споживачі стали сміливішими у витратах, однак ми бачимо, якими вимогливими вони стали у виборі товарів, послуг або брендів”, – наводиться в повідомленні коментар генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Вайоса Діморагаса.

За його словами, маючи обмежений бюджет, споживачі хочуть вражень і позитивних емоцій від покупок, інтернет допомагає їм зробити правильний вибір перед купівлею.

Індекс розраховується за трьома показниками: оцінка споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівень фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців, готовність витрачати гроші в даний момент.

Збільшення індексу споживчої довіри в четвертому кварталі 2017 року в порівнянні з третім кварталом того ж року пояснюється поліпшенням показників по всіх трьох індикаторах.

Згідно з дослідженням, абсолютна більшість українців продовжує вважати, що країна перебуває в стані кризи, при цьому кількість таких незначно зросла: 93% – четвертому кварталі-2017 проти 92% – у третьому кварталі-2017.

Кількість споживачів, які вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, зменшилася до 66% в кінці 2017 року з 74% кварталом раніше.

Довідка Finance.ua:

  • Nielsen входить до списку S&P 500, проводить вимірювання в понад 100 країнах світу.
  • В Україні компанія присутня з 1995 року, до теперішнього часу в ній працює понад 500 осіб.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування