Індія стає центром маркетингу ICO для криптовалютних платформ


Індія стає центром маркетингу ICO для криптовалютних платформ

Індія сьогодні завойовує репутацію в криптовалютній спільноті як місце, де можна знайти надзвичайно доступного постачальника маркетингових послуг.

Маркетинг може бути досить дорогим, чи то внутрішні послуги, чи аутсорсинг. У світі криптовалют, що швидко розвивається, маркетинг допоможе визначити, наскільки успішним буде ICO. Це багатомільярдна галузь: за даними The Times of India, в минулому році було залучено майже $3млрд.

Спочатку ICO-проекти покладаються на те, щоб зробити цільовий ринок обізнаним про послуги своєї платформи, перш ніж змусити інвесторів розлучитися з кровно заробленими грошима або криптовалютою. Саме на цьому етапі на допомогу приходять експерти у сфері маркетингу.

Все більше криптовалютних платформ для реклами своїх ICO звертаються в індійські маркетингові агентства. Мало того, що вони пропонують більш дешеві послуги, ці фірми також використовують такі програми, як Telegram і інші платформи для просування на ринок ICO. Це дуже важливо, оскільки компаніям-початківцям не доведеться мати справу з нещодавніми заборонами Google і гігантами соціальних мереж Facebook і Twitter.

Салім Алі, генеральний директор платформи для децентралізованих бізнес-мереж Loyakk вважає, що, навіть незважаючи на заборону, ці корпорації не принесли б багато вигоди для ICO-проектів: “Facebook and Google AdWords навряд чи створювали попит для ICO. Тільки новачок у світі криптовалют міг погуглити про це”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування