Алло, алло: кількість скарг на послуги зв'язку в Україні зросла вдвічі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Алло, алло: кількість скарг на послуги зв'язку в Україні зросла вдвічі

Технології&Авто
1068
На розгляд Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), в 2017 році надійшло 10,65 тис. звернень громадян та організацій зі скаргами, що в 2,2 рази вище в порівнянні з 2016 роком.
Згідно зі звітом НКРЗІ про якість послуг мобільного та фіксованого зв’язку, а також надання доступу до інтернет за минулий рік, із загальної кількості скарг значну частину становлять звернення щодо надання послуг фіксованого телефонного зв’язку – 5,482 тис. (51,4%). Більшість із них – на тривалу відсутність і неякісне надання телефонного зв’язку, незгоду з розміром виставлених рахунків і послуг довідкової служби.
Звернення з питань надання послуг мобільного зв’язку в загальній кількості звернень склали 24,2% (2,579 тис.). У них порушувалися питання про незгоду зі зняттям коштів з особового рахунку, відсутність доступу (покриття), організацію надання послуг, зміну тарифного плану, неякісне надання послуг.
Водночас аналіз отриманих НКРЗІ даних показав дотримання всіма (100%) операторами мобільного зв’язку встановлених рівнів якості, затверджених наказом Мінтрансзв’язку №147 від 19 березня 2010 року.
Так, відсоток з’єднань, що відповідають нормам якості передачі голосової інформації при нормі не менше 70%, склав: “Vodafone Україна” – 95,08%, “Київстар” – 88,45%, lifecell – 86,56%, “ТриМоб” – 87,79%, “Інтертелеком” – 94,01%, PEOPLEnet – 79,24%.
У трійці лідерів за кількістю скарг на некоректність виставлених рахунків за отримані послуги – “ТриМоб” – 0,0267%, “Київстар” – 0,02%, lifecell – 0,0024%.
За даними НКРЗІ, 11 операторів телекомунікацій фіксованого телефонного зв’язку (7% від кількості поданих звітів) відзначили окремі показники якості, рівні яких нижчі від граничних норм, встановлених наказом Мінтрансзв’язку №91 від 22 лютого 2010 року. Чотири оператори, що надають послуги доступу до інтернет (0,5% від кількості поданих звітів) відзначили окремі показники якості, рівні яких нижчі від граничних норм, встановлених наказом адміністрації Держспецзв’язку №803 від 28 грудня 2012 року.
При цьому НКРЗІ констатує збільшення поданих і опублікованих звітів про якість телекомунікаційних послуг за 2017 рік, зазначаючи: така тенденція свідчить про те, що питання всебічного інформування споживачів про якість послуг стає важливим фактором процесу посилення конкуренції на ринку телекомунікацій України і важливим інструментом розвитку телекомунікаційних послуг.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас