На Ан-225 "Мрія" російське навігаційне обладнання замінили американським — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На Ан-225 "Мрія" російське навігаційне обладнання замінили американським

Технології&Авто
1745
Транспортний літак Ан-225 “Мрія” здійснив перший випробувальний політ 19 березня 2018 року після модернізації, повідомили в “Антонові”. На центральній панелі приладової дошки пілотів замість резервного авіагоризонту і висотоміра виробництва РФ встановлено комбінований резервний прилад американського виробництва.
Внесені зміни не потребуватимуть додаткової сертифікації.
В ході першого польоту після ремонту двигуна Ан-225 піднявся на висоту майже 12 тис. метрів, де пілоти протестували нове навігаційне обладнання.
Повітряне судно провело в повітрі майже 2 години. Командир екіпажу Дмитро Антонов підтвердив, що “політ пройшов добре, обладнання працює відмінно”.
На початку квітня літак почне виконувати комерційні рейси в Азію для перевезення великих вантажів.
Зазначимо, раніше “Антонов” уклав угоду з китайським партнером Aerospace Industry Corporation of China (AICC) про налагодження в Китаї спільного серійного виробництва транспортника за ліцензією. Договір включає добудову другого зразка Ан-225.
Робота над Ан-225 відповідає стратегії українського держпідприємства “Антонов” щодо відмови від російських комплектуючих при виробництві літаків.
Зокрема, в 2016 році завод випробував альтернативу російським шинам для Ан-124 і Ан-225. Імпортозаміщення ведеться і за програмами Ан-148/158.
За словами гендиректора підприємства Олександра Кривоконя, на сьогодні повністю не залежить від російських комплектуючих тільки прототип Ан-132D – ці літаки будуть збирати в Саудівській Аравії. Паралельно російський авіапром працює над відмовою від українських комплектуючих в своїй авіатехніці та авіакомпонентах.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас