У 2017 кожне четверте звернення до страховиків за договорами ОСЦПВ було оформлено за допомогою "європротоколу"
Моторне (транспортне) страхове бюро констатує, що в 2017 році кожне четверте звернення до страховиків за договорами ОСЦПВ було оформлено за допомогою “європротоколу”.
Про це йдеться в оприлюднених показниках діяльності страховиків за 4-й квартал.
Згідно з оприлюдненими показниками, в четвертому кварталі страховики врегулювали 32,4 тис. страхових вимог і відшкодували потерпілим 504,1 млн гривень.
Зазначається, що середній термін врегулювання майнових збитків в четвертому кварталі 2017 склав 100 днів.
При цьому в строк до 90 днів регулюється 56,6% страхових звернень, а в строк до 120 днів – 74,6% звернень.
У 29 страховиків середній строк врегулювання становить менше ніж 90 днів від дати ДТП.
Згідно з повідомленням МТСБУ, однією з причин скорочення швидкості врегулювання є популяризація серед водіїв врегулювання за допомогою “європротоколу”, в тому числі електронного “європротоколу”.
Підкреслюється, що при такому способі врегулювання у потерпілого не виникає необхідність звертатися в поліцію або отримувати рішення суду про визнання вини, що істотно скорочує строк врегулювання.
Згідно з даними, в четвертому кварталі 2017 року МТСБУ отримано 399 скарг від страхувальників на дії страховиків.
При цьому 38% всіх скарг (152 скарги) стосувалися дій страхової компанії “Домінанта”.
Найгірші показники за кількістю і питомою вагою скарг у СК “Київ Ре” – 18 скарг (11,7% загальної кількості врегульованих компанією вимог), СК “Альфа-Гарант” – 19 скарг (2,23%), СК “Юнівес” – 25 скарг (2,46%), СК “Київський страховий дім” – 18 скарг (11,7%).
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною