Поляки погрожують Таруті відібрати Гданську судноверф — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Поляки погрожують Таруті відібрати Гданську судноверф

Фондовий ринок
805
Міністерство майна Польщі (Skarb Panstwa) намагається відновити державний контроль над суднобудівним заводом в Гданську (Stocznia Gdansk), що перебуває в стані банкрутства, для його подальшої реструктуризації та розвитку.
Про це, як передають польські ЗМІ, повідомив Марцін Члюдзіньські (Marcin Chludzinski), глава Агентства розвитку промисловості Польщі (Agencja Rozwoju Przemyslu), підконтрольного Міністерству майна, пише “Дело”.
“Ми, як Skarb Panstwa, хочемо взяти відповідальність на себе, інвестувати в завод гроші і вести бізнес таким чином, щоб забезпечити людей роботою, стратегію довгострокового розвитку і стабільну зайнятість”, – сказав він.
За його словами, переговори з українським власником тривають, але з кінця січня, коли він отримав пропозицію від Польщі зі зворотного викупу підприємства, рішення не прийнято досі.
Контрольний пакет Stocznia Gdanska належить структурам Сергія Тарути, народного депутата і співвласника корпорації “Індустріальний союз Донбасу”. ARP належить тільки 19% акцій суднобудівного і 50% акцій GSG Towers, компанії-виробника веж для вітрових електростанцій.
“Ми не можемо інвестувати кошти в те, що не перебуває під нашим контролем, тому що гроші можуть бути виведені з підприємства. Таке відбувалося 8-10 років тому, коли польський уряд, сформований коаліцією PO-PSL, вкладав кошти без операційного контролю”, – зазначив Члюдзіньські.
ARP має намір відновити позиції судноверфі на ринку металоконструкцій, а також відновити виробництво кораблів: на першому етапі – їх частин, а потім – повних виробів.
Водночас польська сторона допускає, що український інвестор може вийти з переговорного процесу, хоча Stocznia Gdanska вже тривалий час не має нових замовлень, а також показує збитки. Крім того, підприємство вже 10 років не будує кораблі.
В цьому випадку ARP готове задіяти план “Б”, який передбачає запуск так званої “технічної верфі”, тобто, активізація суднобудівної діяльності в Спеціальній економічній зоні “Померанія” з використанням існуючої там інфраструктури, причалів і будівель.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас