Microsoft анонсувала API трасування променів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Microsoft анонсувала API трасування променів

Фондовий ринок
563
Microsoft з партнерами зробила важливий анонс в рамках заходу NVIDIA GDC 2018 – в графічному API DirectX 12 з’явиться нова функціональність в особі DirectX Raytracing (DXR)
Мова йде про стандарт програмного і, що куди цікавіше, апаратного трасування променів (ray tracing) в рамках DirectX.
Досі трасування залишалося сферою, малопридатною для ігор та інших графічних додатків реального часу через велику кількість розрахунків і в кінцевому рахунку невисокої продуктивності. Вона на відміну від звичайної растрової візуалізації сучасних відеокарт, яка емулює тіні і відображення за допомогою шейдерів і інших прийомів, дозволяє створювати більш фізично точну модель відображень і затінення шляхом відстеження зворотної траєкторії поширення променів світла.
DXR не вимагає наявності нової відеокарти. За словами Microsoft, робочі навантаження DXR можуть покладатися на будь-який з існуючих двигунів DX12. За своєю суттю DXR є навантаженням обчислювального типу. За словами Microsoft, сучасні апаратні графічні прискорювачі стають все більш універсальними, і в кінцевому підсумку більшість блоків фіксованої функціональності будуть замінені на універсальний HLSL-код.
Microsoft замість традиційного підходу, що передбачає створення для режиму трасування променів нового методу CreateRaytracingPipelineState, вибрала більш загальний і гнучкий метод CreateStateObject. Він може використовуватися як для активації конвеєра трасування, так і для графічного, обчислювального або будь-якого іншого майбутнього конвеєра GPU. Теоретично це означає, що розробники зможуть створювати свої DXR-рейтрейсери, в тій чи іншій мірі змішані з традиційним растеризуванням, щоб досягати прийнятних результатів з точки зору якості і продуктивності.
Випробувати DXR розробники можуть вже зараз. Microsoft випустила пакет експериментальних SDK-інструментів з прикладами коду. Для роботи з ним потрібна участь в програмі Windows Insider і прийдешній весняний пакет оновлень Windows 10 Redstone 4 (RS4). Повноцінний же запуск API DXR заплановано на осінь.
Поки єдиною по-справжньому оптимізованою під DXR апаратною архітектурою є NVIDIA Volta, якої поки немає на ігровому ринку. AMD ще працює над драйвером, який забезпечить підтримку технології. Можливо, з виходом DXR на ринок використання анонсованого ще на GDC 2014 низькорівневого графічного API DirectX 12 стане ширшим.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас