0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

ЄІБ знайшов місто в Україні, де комунальний транспорт на 100% електричний


ЄІБ знайшов місто в Україні, де комунальний транспорт на 100% електричний

У Луцьку весь пасажирський комунальний транспорт – електричний. Про це йдеться в звіті Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) і Innovative Fintech Solutions (KJ IFS, Угорщина), підготовленому за підсумками дослідження щодо запровадження системи електронних квитків у різних містах України. Воно охоплювало дев’ять міст: Львів, Луцьк, Тернопіль, Рівне, Вінниця, Чернігів, Миколаїв, Дніпро, Маріуполь.

“Одна третина громадського транспорту складається з електричних транспортних засобів, крім Луцька, де 100% транспортних засобів є електричними, і Вінниці, де їх частка становить 60%”, – йдеться в звіті.

За даними ЄІБ і KJ IFS, типовий вік комунального пасажирського транспортного засобу в Україні – від 20 до 30 років.

Львівський парк має середній вік 10,5 років на транспортний засіб, в той час як Тернопіль – 31. Найбільш суперечливим містом є Вінниця з автобусами у віці 3-4 роки і трамваями у віці 44 роки.

В середньому у всіх містах, де проводилося дослідження, перевозять понад 2,7 млн ​​осіб за один робочий день. Найменший пасажиропотік в Луцьку, в інших містах перевозять від 200 до 500 тис. осіб. У Дніпрі – понад 700 тис. пасажирів за день.

У дослідженні йдеться, що цифри Львова про кількість поїздок суперечливі. “В той час, як транспортні оператори повідомляють про 480 тис. пасажирів за день, міськрада каже про 1,1 млн пасажирів за день”, – пишуть у звіті.

У більшості міст використовуються паперові квитки, крім Дніпра і Тернополя, де вже впровадили картковий підхід. У більшості випадків типові місячні і одноразові квитки. Виняток становить Миколаїв, де також є щоденні і щотижневі квитки. Однак щорічний квиток є більш поширеним.

Автори дослідження також звертають увагу на необхідність чіткого визначення підходу, на підставі якого міста впроваджуватимуть нові системи оплати.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
В Контексті Finance.ua
Опитування